piątek, 10 maja 2013

Przygarnij obraz...albo dwa

Ogłoszenie
W związku z sezonem remontowym spółdzielnia sprzeda dzieła sztuki.
Autorka to amatorka, artysta bez dyplomu ale rokujący:)
 Dzieło pierwsze brało udział w miejskiej wystawie "Malujące Ewy", gdzie jako jedno z wielu otrzymało prestiżową nagrodę "Tulipan na dzień kobiet od burmistrza".

Zielony dworek, olej na płótnie, werniksowany, rozmiar 24x30, bez ramy


Cena 50 zł plus przesyłka.

Dzieło drugie to natchnienie pewnej chwili. Bukiet hortensji. Rozmiar 18x24, olej na płótnie lnianym świetnej jakości, wernikowany, bez ramy. Gruba faktura farby.

 Cena 30 zł plus przesyłka.
Spółdzielnia bierze odpowiedzialność za przesyłkę i zadowolenie klienta, pogodę należy załatwić sobie samemu.


Mecenas, który nabędzie jednocześnie dwa obrazy otrzyma dodatkowo prezent niespodziankę.

Hahaha, tyle żartem ale obrazy na prawdę są na sprzedaż. Może wam się spodobają i znajdą nowy dom. W skrytości ducha n to liczę i proszę o komentarze pod postem.
Pozdrowienia

5 komentarzy:

  1. Taki dworek mi sie marzy jak na tym obrazie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dworek jest super! Przy takich obrazach przypomina mi się Wiktor Zin i jego "Piórkiem i węglem" - pokochałam jego dworki :)
    Uściski
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jako kolejna osoba, zachwyt nad dworkiem...śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń