poniedziałek, 4 lutego 2013

Na dobry początek!!

Witajcie
Mam na imię Paulina i mieszkam na mazowieckiej wsi...
Postanowiłam dołączyć do Szanownych posiadaczy blogów internetowych.
Postaram się pisać ciekawie, inspirująco, czasem na przekór.
 Mam nadzieję, że będzie nam razem przyjemnie, że Was nie zanudzę:)
 O czym będzie? O wnętrzach, dzieciach, ogrodzie, zwierzyńcu ukochanym, pozytywnej relacji ze światem. Będzie o książkach,malowanych obrazach, szydełkowanych firankach, ogrodowych ogniskach:) Nie będzie natomiast o problemach bo każdy ma swoje.
Zaczynamy blogowanie:)

3 komentarze:

  1. Miło Cię poznać Paulinko :)

    Ja również zaczynam w 'tejże branży' :)
    Jednak onieśmielona tak fascynującymi blogami, ominęłam "wstęp"..

    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam troszkę później niż Ty ze swoimi postami w blogowym świecie :( ale jestem i melduję się u Ciebie! :) Bardzo ładnie na Twoim blogu i oczywiście zostaję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz dzień dobry :)
    Jak z Mazowsza to pewnie też masz dzisiaj już śnieg :))) Więc witam sąsiadkę. Kiedy ,,capnę" bloga lubię się przywitać i napisać coś o sobie. Jestem pasjonatką wszystkiego co niesie w sobie dobrą, pozytywną energię, która pozwala mi patrzeć na świat i daje siłę na walkę z przeciwnościami losu. Dlatego też i w necie szukam takich miejsc i sama staram się takie tworzyć... z różnymi skutkami ale się staram :)))) Wszystkie blogi jakie mnie fascynują łączy jedno, pasja, optymizm życia i to coś, co ma każdy indywidualnie w sobie a ja nazywam ,,jest dobre". Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń