niedziela, 19 kwietnia 2015

wiosna z eko-deco

Auuu! Auuu!
Będę niebawem wyć:) Głośno wyć a klawiatura pęknie mi w szwach.
Kochani moi, tyle chcę wam przekazać!

OD NOCY DO NOCY
Nim las,
nim kłos,
nim noc dojrzeje,
ktoś wygra los,
ktoś porzuci nas.
Nasz dom,
nasz ląd zniknie gdzieś,
odpłynie w dal biała wieś,
będziemy snem, zorzą zórz, morskim dnem i gwiazdą.

Pokochaj mnie z całych sił,
pokochaj mnie na sto lat.
Pokochaj mnie, jakbyś był
tak młody, jak był dawniej świat.

Już zielenieje sad po burzy, nim roztopimy się w podroży.
Ty kochaj mnie od nocy, do nocy, aż po noc...




Uwielbiam twórczość Agnieszki Osieckiej. Identyfikuję się z wieloma tekstami, bardzo mnie wzruszają.
Posłuchajmy razem a w tym czasie zapraszam w gościnne progi mojego domu.





Ostatnie dni przyniosły mi współpracę ze sklepem Eko-deco. 


Zapraszam do zapoznania się z ich ofertą. Rożne przydasie do  decoupage i scrapbookingu w bardzo przystępnych cenach.

  Przy robieniu tego pudełeczka wykorzystałam motylki.


Elementem głównym kartki są skrzydełka. Ty i ja...pod skrzydłami anioła.


Ajajaj, jaką ja mam twarzową pierwszą literę imienia:) Serduszka też z Eko-deco.



Zapraszam do Eko-deco

W dalszym ciągu robię klosze:) Dla kogoś jeszcze?;) Chętnych proszę o maila:)



Wiosna to również czas intensywnie ogrodowy. Pisałam już o oborniku i mamy sukces:) Dziś wspólnie z Ukochanym przewalczyliśmy całość. Dobrze, że praca była grupowa bo początkowo wygrażałam się z całych sił niebu:) Pół tony!
Nie powiem, nadzieje robię sobie duże. Moje ukochane rośliny jak malwy, peonie 
i hortensje podsypane jak się patrzy. Posadziłam już także dalie. Tak, tak, ja wiem, że po zimnej Zośce ale jak sadzę je właśnie wtedy to pierwszy mikro kwiatek pojawia się we wrześniu:) Tu do obornika też duża prośba o nawiezienie moich dalii:)



Dzięki niezłej pogodzie, względnemu ciepłu ogród zmienia się z dnia na dzień. Pewnie kosiarki wyruszą w pierwszy rejs lada dzień:)

Wiosna! Jak to cieszy!
Tymczasem
Polinka


92 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. i ja miłością ślepą uwielbiam - i słowa i melodię. i film. i jeszcze uwielbiam czytać Twoje słowa w postach. po prostu.

      Usuń
    2. choć zdaje mi się, że bardziej lubię to emocjonujące wykonanie p. Edyty Górniak - https://www.youtube.com/watch?v=I3CPeiCsiMA

      Usuń
  2. Ależ z Ciebie pracowita mróweczka ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja bardzo lubię twórczość Osieckiej, z przyjemnością słucham :))
    Jak zawsze śliczne zdjęcia z Twojego domku.... ten kredens jest niesamowity :) a i ogrodowo-bratkowe widoczki cudne :)
    Z ciekawością zapoznam się z ofertą sklepu :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) w mojej okolicy kilka dni temu kosiarki wyruszyły w tango :)) mam takich sąsiadów, co to lubią mieć zawsze przystrzyżoną trawkę;) i zapewne już wyglądali pierwszego dnia, kiedy to wezmą kosiarkę i ruszą do ogrodu:))
    U Ciebie jak zwykle uroczo:) ..a i praca w ogrodzie już widać zaczęła cieszyć:) U mnie od wczoraj pogoda nie sprzyja temu, by posiedzieć i coś tam popracować na świeżym powietrzu, zimniutki wiatr i tylko 2 stopnie(!) więc nadrabiam zaległości domowe;)
    Pozdrawiam ciepłym nastrojem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zacznę niebawem ćwiczyć przystrzyżoną trawkę:) Na wiosnę zawsze ona taka zielona bo potem gorzej:) Pozdrowienia

      Usuń
  5. Moja kochana, ja nie wiem, jakie Ty masz układy z pogodą, uważam jednak za nieco niesprawiedliwe, że u Was już tak pięknie kwitną drzewa, podczas gdy u nas ledwo jakieś mizerne pączusie ;))
    A tak poważnie, to patrząc na ubiegłoroczne zdjęcia z tego okresu nie mogę uwierzyć, że było identycznie, jak teraz u Was.
    Napracowałaś się moja droga, więc życzę Ci, aby Twoja praca przyniosła jak najpiękniejsze skutki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadaj dalej bo ja też na niektórych blogach widzę zupełnie inna wiosnę niż tu:) Jak Polska długa i szeroka tak wiosna różna:) Pozdrowienia

      Usuń
  6. Moj maz z kosiarka lata juz od miesiaca- zmije sie budza na wiosne, wiec przyciete musi byc, nie ma to tamto :). Piekny masz ten kredens. Napatrzec sie nie moge!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nosi ją po domu?;) żartowałam;)
      U nas trawa wzeszła dość niedawno. Pozdrowienia serdeczne

      Usuń
  7. Paulinko muzyczka piękna i tę właśnie melodię lubie bardzo. Zachwycająco wygląda kwitnąca gałązka w błękitnej kance. To mó klimat. Poza tym zazdroszczę pogody, pracy w ogrodzie i dobrego nastroju. Mam nadzieję, że jak tylko zrobi sie cieplej to i ja odzyskam swój. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo jednak...skąd ten kiepski nastrój u ciebie?
      Wyjdź na spacer, słońce dobrze robi na smutki. Pozdrowienia

      Usuń
  8. Ja już jestem po pierwszym koszeniu, umachałam się jak niewiem co, bo czas na trawę był już dawno. W przyszłym tygodniu powtórka, czyli sezon koszenia u mnie uważam za otwarty! A prace w ogrodzie faktycznie są dosyć zajmujące, ale to przecież kochana sama przyjemność...
    Teraz trzeba jeszcze tylko zagrillować... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zagrillowaliśmy już wczoraj, pod obornik:) Pozdrowienia

      Usuń
  9. Och, chyba się starzeje, bo się wzruszyłam, wszystkie moje kochane ciocie, których już nie ma, wspomniałam przy słuchaniu ....
    Paulinka, masz wiosnę w pełni i w serduchu też :-)
    Uściski i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu też mówię, że się starzeję:) ale to chyba raczej kwestia wrażliwości, że wzrusza nas co chwilę coś. Miłego dnia

      Usuń
  10. Mój ulubiony walc:) nie ma to jak polska twórczość; ) a i wiosną u Ciebie piękna:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony walc:) nie ma to jak polska twórczość; ) a i wiosną u Ciebie piękna:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto, co ty robisz o pierwszej w nocy?;) Pozdrowienia

      Usuń
  12. Widzę, że macie jakieś kosmiczne zasilanie tej trawy, czytam, że koszenie już trwa u niektórych od dawana a u nas ledwo co wychodzi... pewnie to od trawy zależy... Muszę zastanowić się nad moją :) Bardzo lubię klimat twojego domu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja trawa raczej w normie:) Ona jest do przekoszenia bo gdzieniegdzie sporę kępy wyszły a w innych miejscach lipa:) Pozdrowienia

      Usuń
  13. Wiosna zawsze cieszy! :)) Przyjdzie i cieszy. ;) Nawet człowiek nie wie kiedy i jak, a serce się raduje!
    Owocnych prac ogordowych!
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  14. P - jak Piękna, perfekcyjna, pełna uroku Paulina.
    Ach jak tu milo wpadać... te klimaciki Twoje....

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko na zdjęciach jak zawsze śliczne, patrze patrze i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dalie możesz podpędzić w donicach w chłodnym pomieszczeniu, zimnym inspekcie lub po porostu w domu i wysadzić po Zimnej Zośce do gruntu-zakwitną wówczas dużo wcześniej niż te sadzone bezpośrednio w gruncie.
    Mam problem obornikiem mimo że mieszkam na wsi:) Posiłkuję się obornikiem granulowanym i mączką rogową - ten pierwszy spisuje się na medal, ten drugi ma swój debiut w moim ogrodzie. Eko deko piękne, ale muszę ograniczyć kurzołapy w domu, bo nie nadążam ze sprzątaniem...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzenie w domu też już testowałam:) W tym roku idę na żywioł, najwyżej zmarzną:) Pozdrowienia

      Usuń
    2. Ja moje dalie załadowałam w wielką miskę i polecą dziś do inspektu - niech tam się podpędzą. Obornik u mnie też tylko granulowany - jak u Magdy, ale lepszy rydz niż nic ;) Twórcze wariacje bardzo ładne :)

      Usuń
  17. Też muszę się zabrać za mój ogródek przed domem, żeby był piękny na nasze wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję, że przypomniałaś ten wzruszający utwór. Piękne prace. Uwielbiam ozdabiać metodą decu. Świetna eco- karteczka, no i klosiki boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogród musi być kwiecisty, a piosenka jest ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulinko,bardzo optymistycznie i wiosennie u ciebie :) Bratki uwielbiam i choc mam mały balkon to nie może ich zabraknąć na wiosnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bratki mają w sobie coś:) Wyglądają jak uśmiechnięta buzia więc lubię je bardzo. Pozdrowienia

      Usuń
  21. No to widać prace ogrodowe bardzo daleko posunięte:) Twoje prace bardzo wiosenne:)Piękne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak wiosna......
    w moim foliaczku już kiełkuje aksamitka wąskolistna i szałwia ozdobna :)
    a teraz zbieram się na miasto po kwiatki do mojej starej balii :)
    Pozdrawiam serdecznie
    ps. wysłałam @ odnośnie klosza <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach!!! Jaka piękna wiosna u Was :) Zazdroszczę tych kwiatów i możliwości sadzenia, koszenia trawy... Muszę coś w naszym mini-ogródku zrobić, żeby mieć chociaż namiastke tego ;)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paulinko, na początku chciałam Ci powiedzieć wracając do poprzedniego postu, że świetny kącik masz ! Ja też myślę, o takim w sypialni. Miejsce które wycisza :) Zazdroszczę Ci takich umiejętności decupage... Myślę, czy by nie zacząć coś robić. I proszę pomóż! :) Co w takim zestawie początkującym powinno być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kama, zachęcam z całych sił! Decoupage nie jest trudny.
      Na początek kup- przedmiot do ozdobienia (ja gustuję w drewnie), białą lub ecru farbę akrylową w budowlanym, ciemną farbę np brąz akrylową w małym opakowaniu, preparat do spękań dwuskładnikowy (firmę pentart polecam), pędzelek dość szeroki, serwetki o ukochanym wzorze, lakier akrylowy w budowlanym. Odpal youtube i oglądaj filmy. Dasz radę!
      W razie kłopotów pytaj śmiało:)

      Usuń
    2. Fiuuuu kupiłam to wszystko w zestawie dla początkujących... Z niecierpliwością wyglądam listonosza z paczuszką (; Przedmioty wybrałam takie jak serwetnik, zakładki do książki ( W końcu należę do Blogowego Kącika Czytelniczego! ) oraz obrączki na serwetki... Zobaczymy . Paulinko, pytać będę na pewno hihi . Dziękuję ! :*

      Wiosna, wiosna... cudnie prawda? U Ciebie już tak mega wiosennie i bratki... Uwielbiam bratki mimo ich prostoty!

      Usuń
  25. Piękny masz dom, taki klimatyczny :)
    Dalie kocham i mam zamiar je posadzić w tym roku...tylko muszę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Paulinko ależ cuda poczyniłaś....a literka imienia Twego jest bosko postarzana.....Domek Twój jest inspiracją dla mnie wielką :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ty mi to mówisz to chyba faktycznie nie jest źle:) Buźka

      Usuń
  27. O, może się kiedyś skuszę, jak mi się decu zapasy skończą :-)
    Tak słodko, romantycznie zawsze u Ciebie... rozmarzyłam się. Literka świetnie wyszła, motylki na pudełku też świetnie się prezentują (widzę że ostatnio laserowe wycinanki robią karierę ;-)).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo ogródek - moje marzenie :) Jak patrzę na Ciebie z tymi roślinami, kwiatami to moje myśli krążą tylko wokół ogrodu... Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, że ogórek i dumam jaki ogórek:) Dzięki za komentarz:)

      Usuń
  29. Ależ u Ciebie pięknie, napatrzeć się nie mogę :D U nas jeszcze trochę zimno przez te ciągłe wiatry i mało co kwitnie, ale bez już czeka na trochę ciepełka i wybuchnie, tak nabrzmiałe ma pąki. U mnie w ogródku tylko bratki i żonkile, i trawka zielona, ale mój ogródek malutki, od taki znaczek pocztowy w środku miasta :))). Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale romantycznie....... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Paulinko u Ciebie jak zawsze pięknie. Twoje prace po prostu cudeńka.Pozdrawiam cieplutko Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne ujęcia zrobiłaś w swoim domku. U mnie także rozpoczął się sezon w ogrodzie i tylko brak ładnej pogody, aby ruszyć na najwyższych obrotach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pracuś z Ciebie :) Zajrzałam już do Eko-deco.pl i myślę, że skarbonkę trzeba ruszyć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O, jak pięknie wiosennie u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak cudnie czyta się teksty zadowolonej z życia kobiety, nawet komentarze z przyjemnością czytam. Dziewczyny wszystko napisały, ja się tylko podpisuję. Serdeczności wiosenne przesyłam, u mnie jest taki wiatr, że szybko do Ciebie dotrą.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytasz komentarze tutaj;) Ty szalona kobieto!:) Buziak serdeczny

      Usuń
  36. Przepiękna piosenka, przepiękny film)))
    Uroczy dom i przepiękne zdjęcia)))))
    O bratkach nie wspomnę))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paulinko, pracusiu, aby Twój ogród odpłacił się pięknem:) A sklep Eko- deco znam dobrze,ostatnio znowu zaszalałam.Pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Piszesz o oborniku a mój mózg podsyła "zapach":))))
    Mnie by się przydał taki klosz na skrzynki bo mi gołębie nasiona wyjadają,ale wiem,że się nie da całej skrzynki pokryć:)ja też już wysiałam nasiona i przyszła zima i nie wiem co z nich wzejdzie:)mam nadzieję ,że przetrwały:)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za twoje nasionka choć pewnie jakiś klosz dałoby się zrobić. Pozdrowienia

      Usuń
  39. Bardzo przytulny ten Twój domowy zakątek, emanuje z niego tyle ciepła. Za te prace ogrodowe, które teraz wykonałaś bardzo Cię podziwiam. U mnie też przydałaby się taka ilość obornika pod moje kwiatki, bo strasznie słaba gleba w moim ogródku. Ja też każdą wolną chwilkę spędzam na pracach ogrodowych, ale to bardzo lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie obornik na takie problemy najlepszy:) Pozdrowienia

      Usuń
  40. Witaj, ja jestem zauroczona tymi klosikami, są piękne. Ja jeszcze jestem za Tobą daleko w tyle w sadzeniu kwiatów, tym bardziej, że mam tylko nasionka. Jednak czekam na cieplejsze dni, bo chyba nie uda mi się nic wyhodować na balkonie przy takiej temperaturze. Przy okazji zapraszam Cię Polinko na Candy do klimaty.piszki.pl. Do wygrania ogromniasty wianek, chociaż wiem, że Ty Tworzysz piękne rzeczy, ale może się skusisz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aż mnie dreszcze wzięły jak załączyłam,,,,cudowny walc,,uwielbiam!
    Bardzo zazdroszczę Ci takiego ogrodu,bo jestem mieszczuchem i brakuje mi takiej zieleni,kwiatów,,ach ,,,może w innym życiu !

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam cię odwiedzać... cudowna wiosna u ciebie:)
    A w twoim ogródku bajecznie:)
    wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku u Ciebie zawsze tyle pięknych rzeczy,taka cudowna atmosfera.Lubię do Ciebie wpaść i naładować akumulatory!!!Szczególnie gdy u mnie tak jak teraz sporo złego się dzieje.Jakoś umiesz pięknie pisać o prostych rzeczach i po każdym Twoim poście ustawiam sie do pionu i przypominam sobie co jest ważne.A oczywiście znowu okazuje się,że lubimy to samo,czyli twórczość Osieckiej.JEj teksty są niesamowite.Lubię je czytać,bo oczywiste zdania zawsze skrywają jakąś głębię,mądrość....jej życie było takie popaprane a mimo to umiała odnależć jego sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci za ten komentarz:) Nadajemy na tych samych falach Atteo:) Mam nadzieję, że niebawem twoje życie powróci na właściwe tory. Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  44. Tak bardzo lubię Twoje fotografie, masz wiele talentów! Absolutnie dusza artystyczna:) Bardzo podoba mi się zawieszka.
    "Noce i dnie",,,,uwielbiam te klimaty. Teksty Osieckiej także.
    Będę przyglądać się fotkom ogrodu, bo zapowiada się interesująco:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie u Ciebie I cudne rzeczy wychodzą spod Twych rąk

    OdpowiedzUsuń
  46. Mieć ogród - to jedno z noich marzeń ;) na szczęście mam spory balkon i już posadziłam byliny i cebulki. Mieczyki mają już 10 cm a wczoraj zauważyłam że dalia też już wygląda spod ziemi ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. O jak miło, że do mnie trafiłaś i ja trafiłam przez to do Ciebie :) Będę zaglądać z pewnością :) Kreatywnie i pięknie tutaj :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiosna nie rozpieszcza, a ja w lesie jeszcze. Kompost z kompostownika rozrzucony i całość zasilona, ale nie oplewiłam jeszcze wszystkiego
    i masa jeszcze pracy. Czekam na lepszą pogodę. Pięknie u Was !!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie u ciebie :)) jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszczę Ci tego kawałka ziemi do obsadzania. Bardzo bym chciała mieć działeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zwykle pięknie i klimatycznie! Ja od paru lat przyzwyczajam się do posiadania ogrodu, ale długa droga przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kosiareczka to już w tym roku pojeździła u mnie po trawce ,kwiatki nowe posadziłam ,teraz czekamy na cieplejsze dni,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Miło się wchodzi w Twoje gościnne progi - wszędzie pięknie i w domu i w ogrodzie - podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekne aranzacjew domu i cudna muzyka , czego chciec wiecej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńka robisz...a ogród tylko pozazdrościć...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. chętnie zobaczyłabym więcej ogrodniczych fotek....

    OdpowiedzUsuń
  57. Osiecką lubię i bardzo cenię. Pięknie u Ciebie, fotki z kredensem mnie zachwyciły. Robisz wspaniałe cudeńka :)
    Sklep eko-deco znam.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny nastrojowy dom,śliczne prace.
    ja w ogrodzie nadal walczę z obornikiem, mam nadzieje do maja skończyć.
    zaraz zajrzę do sklepiku.
    na taki klosz to mam wielką chętke, napiszę na maila
    buziaki

    OdpowiedzUsuń