piątek, 24 kwietnia 2015

Ja pierniczę!

Kochani!
Postanowiłam reaktywować mój sklepik z rękodziełem Silky Home:)
Zachęciłyście mnie swoimi zamówieniami, pytaniami. W sklepie od dziś co jakiś czas będą się pojawiać rzeczy wykonane przez mnie własnoręcznie, dostępne od ręki.
Nowy look niebawem a dziś  już otwieram:)
Zapraszam! Zaobserwujcie, polubcie, wpadnijcie:)

W ostatnich dniach przebywam głównie w ogrodzie. Zresztą, zresztą...my wszystkie jesteśmy zielone, więc pewnie mnie dobrze rozumiecie. Wspólnie wypatrujemy każdego promienia słońca, cieszymy się każdą wschodzącą rośliną. Takie już z nas ZIELONE:) 
Nawiozłam obornikiem na bogato, podlewam, chodzę i zglądam....nasłuchując budzącego się życia.
Jowi kochana, coś dla ciebie:)








Zdjęcie powyższe to widok mojego wejścia. Białe i zielone w otoczeniu pięknego słońca...no, musiałam wam to pokazać:)
Nie macie pomysłu na proste dekoracje ogrodowe? Polecam upleść wianek z winobluszczu, który rozszedł się po ogrodzie:) Wystarczy wstążeczka i efekt gotowy:) Po co wyrzucać, prawda?


Często warto mieć również oczy szeroko otwarte. Nasza jaszczurka- ona też jest zielona:)


Tyle tematów ogrodniczych:) Niebawem wiosna nastanie pełną parą, pokoloruje świat. Ach! Nie mogę się doczekać.

Powróćmy teraz do tematu pierniczenia. Nie napisałam tak bez powodu:)
Moje drogi skrzyżowały się z pewną zdolną Agnieszką. Agnieszka nieźle pierniczy:) Czego ona nie robi! Jaka bajka!
Proponuje pierniki na każdą okazję a wiecie...rozumiecie...zbliżają się komunie, więc może tak w podziękowaniu dla gości zamówić niebanalny prezent?
Pierniki cudownie pachną, są perfekcyjnie wykonane, dobrze zapakowane, zawstążeczkowane. Nie mogłam własnym oczom uwierzyć, jakie to rarytasy. Do tego rękodzieło, polskie, nasze.
Agnieszka nie ma jeszcze swojej strony internetowej, nie ma bloga, za to ma małe dziecko i jest dokładnie taka, jak my. Zwariowana, pełna pomysłów, bardzo zdolna.
Zerknijcie do Fabryki Piernika na Facebooku.
Ja akurat zostałam szczęśliwą posiadaczką tych wspaniałych słodkości, więc zapraszam was na mały poczęstunek w ogrodzie. Bo zielono ma być nie?:)









Fabryka Piernika jest już na Facebooku. Zajrzyjcie do Agnieszki!
Pozdrawiam Was gorąco, dziękuję za obecność i proszę o więcej:)
Tymczasem
Polinka zapiernikowana

Ps. Czy zauważyliście prawidłowość fiksowania bloggera, kiedy w drugim okienku otwarty jest fejs? Resetuje się, wywala, nie zapisuje. Czy występuje u was ten problem?

84 komentarze:

  1. Ale cuda te pierniczki...
    Już lecę zerknąć na fb ;)
    Pozdrawiam Polinko

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklepik kliknięty :)
    Zdjęcia cudowne!
    Pogoda faktycznie piękna się zrobiła. My od 2dni siedzimy na dworze :)))))))))
    Moje śliwy całe w kwiatach tak słodko pachną ........

    Pierniki przystrojone , że aż żal zjeść.

    Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród masz przepiękny! A pierniki UROCZE!!! Nie mam fejsa, więc dobrze, że pokazujesz je u siebie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądając zdjęcia na blogach mam wrażenie, że wszyscy mieszkają w cieplejszych rejonach Polski. Te obsypane kwieciem drzewa. U nas dopiero powoli się zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zakwitły drzewa :) u mnie też tak kolorowo, a głównie różowo że aż chce się siedzieć na dworze i patrzeć na te cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak oglądam zdjęcia z Twojego ogrodu, to też mam wrażenie, że mieszkam w jakimś innym kraju. U Ciebie już wszystko kwitnie i wygląda cudownie, a u nas jeszcze tylko zielono. Przepięknie tam u Ciebie i do tego jeszcze te smakowite pierniki. Toż aż szkoda zjeść takie dzieło sztuki :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam:) Pofotografowałam a teraz nie wiem, czy zjeść:)

      Usuń
    2. Ja chyba bym nie zjadla... :) ...za piekne!

      Usuń
  7. Cudne zdjęcia, cudne po prostu :-)
    Ja też jestem po ogrodzie , jakby w trakcie , bo zaraz będę wizualizować co w której grządce i przed ogrodem, bo zamierzam wstać rano przed wyjazdem na targ i coś jeszcze posadzić .... ufff
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto rano wstaje:) Piękne plany ale zwolnij trochę bo ogród jest dla ciebie a nie na odwrót:) Buziaki

      Usuń
  8. Zdjęcia przepiękne popstrykałaś, apetytu na pierniczenie narobiłaś, napasłam oczy niebieskim fajansem i cudnymi klimatami u Ciebie,teraz mogę iść spać.
    Serdeczności. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już dzień dobry bo dobrej nocy nie zdążyłam życzyć:) Pies przegryzł kabel od internetu:)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) zaraz tam zaglądam :) rewelacyjne zdjęcia i te pierniczki i ta naleweczka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie:) To popołudniowy poczęstunek więc domowa oranżada:)

      Usuń
  11. Pieknie, kolorowo w Twoim ogrodzie, z przyjemnoscia zajrze do sklepiku, a wiesz ja jesienia z winobluszcza plotlam takie wianki i wciaz je mam. Pierniczki cudne , az szkoda takich jesc, tylko do ozoboy na stol stawiac. Pozdrawiam i zycze milego weekendu:) Niech praca w ogrodzie wre!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój ogród wygląda bajecznie, wszystko kwitnie i sprawia że serce się raduje:)
    Pierniczki to prawdziwe dzieła sztuki, aż żal jeść ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    PS. Zapraszam na candy -> Kasmatka :) Będzie mi miło:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadłam w tak zwanym międzyczasie:) Piękne kubasy więc zapisać sie musiałam:)

      Usuń
  13. To u Ciebie już prawdziwa wiosna! :)) I to radosna! ;) U nas już, już, lada moment buchnie...
    Paulinko, zapraszam Cię do mnie na małą zabawę w pytanka, jeśli tylko masz ochotę, oczywiście. :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacie, jakoś trzeba będzie odpowiedzieć:) Dziękuję

      Usuń
  14. O jej! A takiej różowo-żółtej prymuli nie widziałam jeszcze :))) Pięknie... jak zawsze pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kiedyś na pobliskim ryneczku choć wcześniej również nie widziałam:) Takie skarby tylko od poczciwych babci, od serca:)

      Usuń
  15. Miałam pytać właśnie ostatnio o Twój sklepik, co z nim, a tu proszę ;))! Pięknego weekendu Polinko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki poczęstunek w ogrodzie... no nie mogłaś mi sprawić większej przyjemności :))
    Pięknie już u Ciebie! I wejście i cała reszta i nawet gości masz wyjątkowo pięknych, zielonych ;)
    A pierniczki rzeczywiście wspaniałe, co za precyzja!
    Sklep już oczywiście dodałam do obserwowanych. Świetnie, że wszystkie Twoje cudeńka będą zebrane w jednym miejscu.
    P.S. Co jest w butelce, która stoi w koszyku? Zaintrygował mnie kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce znajdowała się domowa oranżada czyli sok z aronii (własny) z wodą gazowaną. Wypita do dna:)

      Usuń
  17. Taki czas, że znikamy w tych swoich krzaczorach :D My też na zielono, wykorzystujemy to słońce ile wlezie.
    Fajna sprawa z tymi piernikami, a u ciebie jak zawsze tak ciepło i miło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia ze sklepikiem...ale cudne zdjęcia nam zapodałaś:))))...a te pierniczki!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia !!!! Jak zielono !!! Dokładnie czuję to samo i tęsknię za ogrodem, ale moja przeprowadzka na wieś już się zbliża wielkimi krokami i będę już codziennie w ogrodzie, który sama będę tworzyć. Lecę na fb do piernikowej Agnieszki, bo widzę, że piękne te pyszności tworzy i chcę ją mieć na oku. Buziaki !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszkę warto mieć na oku:) życzę szybkiej przeprowadzki na wieś bo to dobra decyzja:)

      Usuń
  20. Super piękne zdjęcia ogrodowe:))a i pierniczki wpasowały się w wiosnę świetnie:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczułam zapach kwiatów, a potem zapach pierników. Ślicznie i kolorowo, aż buzia się uśmiecha. A zdjęcie z motylem to kwintesencja wczesnej wiosny. Prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda, natura często płata nam takie cudne figle:) Dobrej niedzieli!

      Usuń
  22. Och jak pięknie. Wiosna u Ciebie musi być magiczna :) a te pierniki to cuda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach,mieć swój domek z ogródkiem...Póki co mogę jedynie od czasu do czasu pojechać do babci na działkę ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że chociaż masz taką możliwość bo jak wiadomo nie każdy:) pozdrowienia

      Usuń
  24. A u mnie jaszczurka w bardziej maskujących kolorach. Ale jest i to w sumie cieszy, chociaż parę razy już mnie wystraszyła :D Co do fiksacji z fb to nie zaobserwowałam u siebie (odpukać!). Pierniczki rzeczywiście cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, moja jaszczurka dostosowała się do Zieleni więc inna być nie mogła:) Buziaki!

      Usuń
  25. Ale mi narobiłaś smaku na piknik tymi zdjęciami. Dziś jest przepiękna pogoda. Modlę się o taką na majówkę, bo czeka nas weekend na Mazurach. A pierniki przepiękne, ręka mistrza, koniecznie muszę zerknąć na ofertę, miłego wypoczynku i opalania, pa :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam wiosnę i te chwile, kiedy oko aż szaleje od kolorów i barw. A pierniczki wyglądają cudnie i już by się je schrupało:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak u Ciebie pięknie! Tak wiosennie :)) Sama idę zaraz do ogródka przesadzać lawendę :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie tam u Ciebie :) Jak w bajce! Biegnę do sklepu... A pierniczki cudnie ozdobione. Zdolne ręce :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Żal jeść te pierniki, małe dzieła sztuki! Pięknie u Ciebie, i te kadry, ech! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i smakowite pierniczki. Fajnie, że otwierasz ponownie sklepik ze swoimi cudeńkami : ) Ja dzis podziwiam efekty pracy ogrodowej i słucham ptaków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiosna w ogrodzie,coś wspaniałego:) Kwiaty,drzewa,krzewy.... Magicznie spędzony czas,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie ..bardzo wiosennie i do tego apetycznie...:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki wiosenny, piękny i słodki poczęstunek... cudny wręcz:)
    U mnie wiosna też na całego... aż chce się żyć!!!
    wiosenne buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Cuda i w ogrodzie i na talerzu. Na blogach teraz zatrzęsienie oznak wiosny :) Mnie też to nie ominęło. Musimy cudnie wyglądać, kiedy tak biegamy z aparatem po ogrodzie. Fajnie, że znowu sklepik rusza :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O mamo,jakie masz pierniki!!!Wcale sie nie dziwię,że pierniczysz:)A do sklepiku na pewno zajrzę...co do ogrodu,nie dziwię się,że przesiadujesz w nim bo teraz jest najfajniejszy czas.Zdjęcia mi sie bardzo podobają,ale u Ciebie to normalka:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierniczki cudne, a ogród boski:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Paulino przepięknie i bardzo klimatycznie w Twoim ogrodzie :) pierniki piękne aż szkoda jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zrobiło się ciepło i każdą wolną chwilę także wykorzystuję na kopanie, sadzenie, pielenie. Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne wiosenne kadry i do sklepiku chętnie zajrzę:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też zatraciłam się w wiosennych pracach w ogrodzie ,już nawet widać finał siania i sadzenia ,ale u mnie nie jest jeszcze tak pięknie jak u Ciebie :))Pierniczki smakowite i bardziej do dekoracji niż do jedzenia , bo szkoda tych cudeniek:)))Iście koronkowa robota :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw. Nad tym ogrodem pracuję dziewiąty rok i końca nie widać:) Co prawda z ilością chwastów na rabatach z roku na rok lepiej ale to niewielkie pocieszenie:) Działaj śmiało- dostaniesz nagrodę:)

      Usuń
  41. Nie mam ogrodu, za to często spędzam czas na balkonie,czasem przyniosę sobie jakiegoś krzaczka i tak komplementuję i relaksuję się w te ciepłe dni.Uwielbiam magnolię, szkoda, że moja coś taka niemrawa, nawet liści nie ma, chyba ją przelałam.Gdybym miałą taki ogród jak Ty chyba bym się w nim zaszyła na cały dzień.Zazdraszczam:))Pzdr
    Ps.Pierniczki boskie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne wiosenne kadry u Ciebie :) Pomysł z wiankiem rewelacyjny. Gratulacje z okazji otwarcia sklepu :)
    Piernikowe kadry jak z bajki, super !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak pięknie i klimatycznie u ciebie...pierniczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ cudne te pierniczki, maleńkie cukiernicze dzieła sztuki :))
    Przepiękne kadry z ogrodu.... jak ja kocham wiosenne kwiaty, mogłabym oglądać je na okrągło :)
    Ściskam serdecznie, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierniczki tak urocze,że szkoda jeść :) Kwiatki,drzewka....choć ogród pokazałaś w małym skrawku to i tak wiem,że cały jest przepiękny:) Wspaniałe fotki popstrykałaś. Za sklep trzymam mocno kciuki.... :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierniczki przepiękne:-) W moich ulubionych pastelach! A wejđcia do domu w takim "anturażu" zazdroszczę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie u Ciebie ! A wiosenne, pastelowe pierniczki... wymiatają :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze, że tu trafiłam :) Dużo wspaniałych inspiracji, ciekawy pomysł z wiankiem, no i te pierniczki - po prostu do schrupania. Pozdrawiam i zapraszam do mojego młodego jeszcze bloga :)
    http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie nowości mile widziane:) Już odę:)

    OdpowiedzUsuń
  50. U Ciebie jest cudownie, nie mogę przestać oglądać tych zdjęć i od razu mam ochotę się przeprowadzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ależ wspaniałe pierniczki, mniam, mniam:) Uwielbiam Twoje fotografie:) I gratuluję sklepiku, super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierniki wyglądają bajecznie i nigdzie ładniejszych nie widziałam - w sklepiku piękne rzeczy, w ogrodzie Pani Wiosna rozgosciła się u Ciebie na całego - w takim ukwieconym otoczeniu z przyjemnością można rozkoszować się dobrą kawą - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Pieknie u Ciebie ,a pierniczki smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna Wiosna u Was Polinko! I pierniczki słodkie:))) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne zdjęcia :) I te pierniki! ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem pod wrażeniem zdjęć na tym blogu :) Pozdrawiam serdecznie

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie u Ciebie!!!! A pierniczki rewelacja... tak pierniczyć to jest coś!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny ten Twój ogród:) Tętni życiem na całego... Jest bajecznie kolorowy:) a pierniczki śliczniutkie:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapachniało wiosną u Ciebie...a pierniki są super...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny wianuszek stworzyłaś. Subtelna dekoracja stworzona z rzeczy niepotrzebnych :))
    Pierniczki wyglądają cudnie. To takie malutkie dzieła sztuki. Z przyjemnością pooglądam je również na FB :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dobry pomysł ze sklepikiem. Robisz ładne rzeczy, sama się skuszę. Tymczasem zapraszam na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Przecudowne zdjęcia:) pierniki- cudeńka, idę zerknąć na fb :) Przepięknie u Ciebie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale cudowne widoki i te pastelowe pierniczki- małe dzieło sztuki. Piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń