wtorek, 24 listopada 2015

Międzyblogowy Kącik Czytelniczy czas zakończyć

Czas, czas, czas. Nadchodzi świąteczny czas wielkimi krokami.
Pod ostatnim postem wpisywałyście się, moje miłe, informując o ilości przeczytanych książek w Międzyblogowym Kąciku Czytelniczym.
Dziękuję Wam za udział w akcji, za wszystkie przeczytane i rozreklamowane książki.
Ja osobiście przeczytałam ich 14 choć nie o wszystkich zdążyłam napisać. Czas, czas, czas. W naszym życiu czas gra główną rolę niestety.
Po naszych rocznych zmaganiach z lekturą dla duszy mamy sukces. Szczególnie chciałabym pogratulować Bozenas, która przeczytała 40 sztuk i nadal czyta. Sądzę, że otrzymałaś złoty medal:)
Wszystkie starałyśmy się czytać, robić coś dla siebie, rozwijać się.
I wszystkim nam się to udało - nie ważne ile pozycji zdążyłyśmy przeczytać. Znalazłyśmy czas i chęć na czytanie a to wielka sprawa.
Kończymy dziś Międzyblogowy Kącik Czytelniczy.





Pozostało najprzyjemniejsze, czyli wylosowanie par do świątecznej przesyłki. Mam nadzieję, że pamiętacie naszą obietnicę przesłania sobie prezentów od serca?
Pod ostatnim postem podpisało się 16 zatwardziałych czytelniczek. Zdaję sobie sprawę, że piszę niezbyt często więc coś mogło umknąć. Jeśli ktoś się nie zapisał a chciałby paczkę wysłać i dosłać to nic straconego. Dopiszcie się szybko pod tym postem a ja pomodlę się o parzystość:)
Tak więc, ten i tego, pary zostały wylosowane przez Marysię Wiktora, czyli syna mojego rodzonego:)

Bozenas- Mysia
Agaciol - Kasia Ju
Apaczowa- Katarzyna Kosiak

Avrea- Iwona
Dessideria Life- Lula

Home by Dora- Paulina Labus
Cela D- My shabby my dream
Gabi- Magdalena Beck

Dziewczyny! Tak wyszło losowanie. Magdalena B. zgłosiła się z chęcią gdyby zabrakło pary a jej właśnie zabrakło dla Gabi. Czy zgadzacie się na przesyłki międzynarodowe? Może Madziu będziesz w Polsce na święta? Dajcie szybko znać.
Adresiki wymieniamy między sobą prywatnie, pomogę, jeśli nastąpią jakiekolwiek problemy. Osoby kopiowane są bez linków ale jakby co wszystkie odnośniki znajdują się pod ostatnim postem.
Pamiętajcie, proszę, aby to były prezenty od serca. Dokładnie tak, jak sobie obiecałyśmy. Przyjaciółka wysyła przyjaciółce nagrodę za roczne zmagania z akcentem świątecznym. Dajmy sobie trochę blogowego uczucia:)
Proszę również, aby łączna wartość prezentów nie przekraczała 50 zł bez kosztów przesyłki ok? Wiadomo, jak jest w kraju a to nie powinno rujnować budżetu:)
Rękodzieło mile widziane bo zdolne jesteśmy bardzo:)
I jeszcze jedno. Święta idą ale może powkładajmy trochę mniej pierniczków i herbatek cynamonowych na rzecz prezentów dla nas samych? Dobrze mieć pamiątkę wielkiego zrywu blogowego:)
Mam nadzieję, że się wszystkie zgadzacie z moim słowami i będziemy się dobrze bawić.
W razie uwag, piszcie proszę oraz zgłaszajcie się, jeśli ktoś nie zdążył.
Termin na dostarczenie paczki do adresata ustalmy na 20 grudnia dobrze?
Pozdrawiam Was serdecznie i bardzo dziękuję za udział w akcji.
Jesteście wielkie!
Tymczasem
Polinka



32 komentarze:

  1. Dziękuję Paulinko za pomysł :) Twój pomysł z kącikiem to dla mnie powrót po latach do czytania i mimo, iż jest to tylko 14 naście książek to i tak /w tym pędzie czasu/dla mnie sukces. Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam przeczytaną dyszkę....I jeszcze z dyszkę.....Ale nie dałam rady wszystkich opisać;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))) Fajnie wymyśliłyście :) Gratuluję wszystkim przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie nie brałam udziału w zabawie, ale bardzo na niej skorzystałam :)
    Bardzo dziękuję za polecane książki, wiele tytułów zapisałam i poluję na nie w bibliotece. A te, które szczególnie przypadły mi do gustu kupuję do domowej biblioteczki :)
    Pozdrawiam cieplutko , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduję się na starcie. Dziękuję Tobie za tę zabawę. Dzięki blogowym koleżankom wydłużyła się lista książek które chcę przeczytać. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja aż wstyd przyznać przeczytałam 5 :( tzn. jestem w połowie 5-tej... ech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeczytałam nawet więcej niż 10 z czego jestem bardzo dumna, ale na zaszczytu opisania dostąpiła tylko 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Akceptuję warunki jak najbardziej :-) Z wynikiem losowania też mi miło :-)
    Pozdrawiam ciepło Paulinko

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko jak najbardziej jestem za iwec zaraz odnajdę moją pare ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za uznanie:)złoty medal w postaci przeczytanych książek przyjęłam:))
    Zaraz namierzę Misię:))
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jestem miło zaskoczona....Oczywiście warunki zabawy przyjmuje :) Ja też zaraz namierzę moja parę i będę działać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydawało mi się, ze jest nas w MKC dużo więcej, zapewne jeszcze nie wszyscy przeczytali Twój post. Ja już pracuję nad prezentem, idę sprawdzić nową koleżankę.
    Polinko, dziękuję za zabawę, pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie czytały albo się wycofały:) Jak to w życiu:) Buźka

      Usuń
  13. Polinko ;) Ja również chciałabym mieć parkę :) Jak się uda daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ktoś się dopisze natychmiast dam ci znać:) Dziękuję za zgłoszenie

      Usuń
    2. Mamy, mamy więcej chętnych:)
      Twoją parą, jako kolejna zgłoszona osoba będzie Kasia. Trzecia odpowiedź pod moim. Trzymam kciuki za waszą wymiankę:)

      Usuń
  14. No cudnie kochana! Z przyjemnością będę pakowała upominek dla Ciebie! Ale niespodzianka! Miło mi bardzo! Całuski Dora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z przyjemnością dla ciebie:) Cieszę się ogromnie i w głowę zachodzę, jak ci sprawić radość:) Niebawem wymienimy adresy. Buźka

      Usuń
  15. I ja też jednak zaliczona zostałam w poczet szczęśliwców? Cudownie!
    Zaraz biegnę poznać moją parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulinko, ja też dopisuję się do listy :) Wprawdzie jeszcze czytam ostatnie pozycje z mojej listy, ale chętnie już wezmę udział w prezentowej wymianie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, twoją parą została Kamila N. Zerknij troszkę wyżej i wymieniajcie się:) Pozdrowienia

      Usuń
    2. Fajnie :) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Czytam 10 książkę ,więc myślę że można mi ją już zaliczyć :)) Czekam na wiadomość kto zostanie moją parą :))
    marbry209@onet.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosieńko- będzie to Ula H., która podpisała się pod Tobą :) Powodzenia!

      Usuń
    2. Dziękuję :)już pędzę zorientować co i jak :)))

      Usuń
  18. Ten Międzyblogowy Kącik Czytelniczy to była akcja wprost idealna dla mnie, ponieważ przeczytałam 10 książek i czytam teraz jedenastą. To nie żaden wyczyn, ale różnie się te życie toczy i raz mamy więcej czasu , a innym razem mniej. Dopiero teraz się zgłaszam, bo mam popsuty komputer i w związku z tym nie mam stałego dostępu, a jedynie okazjonalny, więc jeśli jeszcze można - to jestem ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu- twoją parą jest Go sia, podpisana piętro wyżej. Buziaki serdeczne

      Usuń
  19. Moja Droga! Przyznaję bez bicia - nie wywiązałam się z Kącika:( Książki owszem, czytam ciągle, ale nie miałam czasu ich zachwalać, na samego bloga mało czasu:( No właśnie, ten czas i czas...
    I bardzo chciałam Ci podziękować za to, co napisałaś na końcu. Ja, co prawda, nie biorę z reguły udziału w wymianach organizowanych. Wkurza mnie jednak to, że najczęściej widzę piękne prace na blogu, wielkie rękodzieło, a w paczce jakieś drobnostki, mnóstwo taniej biżuterii i stosy herbat, batoników, kosmetyki... o zgrozo, może zaczniemy posyłać mięso mielone, albo olej? Przepraszam, że tak ostro, ale wzięłam udział w czymś takim tylko raz - uszykowałam mega pakę, samo szycie, bez tych pierdół, a otrzymałam wyżej wymienione. Dlatego teraz wymieniam się tylko prywatnie, jeszcze nikt nie narzekał...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przykrością powiem, że ja również kiedyś się nacięłam na taką paczkę. Przestałam więc brać w wymiankach udział, chyba, że prywatnie.
      Dziewczyny- ja bardzo proszę dajcie sobie coś od serca, ręcznie zrobionego. Herbatę każdy w domu ma, batoniki też:)
      Z kącikiem się kochana nie przejmuj, ważne, że czytałaś. Pozdrowienia

      Usuń
  20. Ten kącik czytelniczy to piękna sprawa.
    Przeczytałam więcej niż 10 książek.
    Nadal będę o nich pisać by zachęcać do czytania bo warto.
    Szkoda, że kącikowa akcja już się kończy.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Paula dopiero weszłam na bloga i mam nadzieję, że nie jest za późno :)
    Chciałabym się skontaktować z Gabi jeśli dasz mi namiar na nią to z chęcią to zrobię :) Przystaję na wysyłkę za granicę a Gabi może wysłać mi do Polski nie ma problemu :) Bedęw styczniu to odbiorę :)

    OdpowiedzUsuń