środa, 30 września 2015

Jesienne inspiracje

Witajcie!
Jak mnie nie ma to zazwyczaj oznacza, że jestem gdzie indziej:) W ostatnim czasie zajmowało mnie m.in. robienie zdjęć do nowego czasopisma internetowego i tak...
Zapraszam do obejrzenia  Przewodnika Jesiennych Inspiracji Home on the Hill.



Poza całym mnóstwem pięknych, nastrojowych zdjęć, znajdziecie w nim również migawki z mojego domu. Trochę opowieści o rodzinie, wspólnie spędzanym czasie i robieniu powideł czyli dokładnie to, co wciąga mnie jesienią:)
Mam nadzieję, że zainspiruje Was i wprawi w cudowny, jesienny klimat. Ja właśnie przeglądam strona po stronie, rozpływam się w suszonych hortensjach, owocach, dyniach. To jest właśnie ten czas. Kocyk, gorąca herbata i lektura magazynu:)
Dziękuję Oli za współpracę oraz Adzie z Ahojhome za jesienną kolekcję marki Green Gate.
Wszystkich oglądaczy gorąco pozdrawiam i macham serdecznie do was:)
Tymczasem
Polinka

44 komentarze:

  1. No to mam na dzisiaj fajną lekturę przy kominku.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu rozpoznałam Twoją kuchnię:))
    Buziaki i gratulacje!!! Super wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje pięknej sesji:) Widziałam już rano:) jak zwykle pięknie u ciebie!
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no ! Bardzo się cieszę, że jesteś doceniana Polinko. I że nadszedł czas na polegiwanie :-)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no ! Bardzo się cieszę, że jesteś doceniana Polinko. I że nadszedł czas na polegiwanie :-)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!! Na pewno pooglądam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam, podziwiałam i gratuluję : ) Bardzo ciekawe czasopismo, dzięki niemu trafiłam na nie znane mi dotąd blogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Jeszcze nie oglądałam, ale zaraz zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie.Gratuluję!!!Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam przy porannej kawce :) Pięknie i smakowicie u Ciebie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko spojrzałam na zdjęcia i wiedziałam, że to Twój dom, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko spojrzałam na zdjęcia i wiedziałam, że to Twój dom, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i już pędzę oglądać :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Kochana:) i zmykam obejrzeć!!!:) Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko serdecznie gratuluję! Obejrzałam i u Ciebie jest tak pięknie, ciepło, jesiennie i klimatycznie, że aż dech zapiera z podziwu. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam oglądałam - świetne wydanie
    Nieobecność usprawiedliwiona :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapracowana byłaś, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapracowana byłaś, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapracowana byłaś, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, to zapracowana byłaś... super czasopismo, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna gazetka. Bardzo przyjemnie przedstawiłaś swoją kuchnię i pasje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaraz idę oglądać:) Bardzo lubię Twoje klimaty:) A powidła... mmmm... Super pomysł:) Pzodrowienia Polinko!

    OdpowiedzUsuń
  23. No i wieczór mi zaplanowałaś :) Buziaki i uściski nasza zapracowana Polinko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też już zaczyna królować kocyk i gorące napoje ;) JA jestem zdecydowanie ciepłolubnym zwierzem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zmiany na blogu....Ja cały czas robię podejście do zmian banera na blogu ale jakoś mi nie wychodzi...Koniecznie muszę zajrzeć do gazetki....z samej okładki widać,że cudeńka tam zobaczę :)Też jestem zmarzluchem i o tej porze roku kocyk,kubek gorącej herbatki obowiązkowo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój domek prezentuje sie fantastycznie i w tym magazynie jest doceniony...śliczne dekoracje... a mi niezwykle miło było przeczytać tutaj wiersz"JAk nie kochać jesieni..." Tadeusza Wywrockiego, którego znam osobiście, jest wybitnym artystą, poetą i muzykiem , z którym miałam przyjemność długo pracować i odbierać Jego twórczość Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam już wczoraj u Oli. Wspaniały przewodnik i w zasadzie to gratulacje dla Was wszystkich. Zachwycona jestem. Piękne przedmioty i inspiracje. Zabieram ze sobą przepis na tarte z kurkami :) Ooo.
    Pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie na październikowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie pismo, zaciekawił mnie przepis na nadziewaną cukinię - do wypróbowania!
    A poza tym gratuluję Ci pomysłów i trzymam kciuki za dalsze. :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. poczytałam i obejrzałam, piękne aranżacje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Paulinko,twoje piękne i niepowtarzalne wnętrze od razu można rozpoznać :)
    Prawdziwa skarbnica inspiracji!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie poczytam, gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to muszę zdobyć i poczytać. oj ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dawno tu nie była ale jak zawsze pięknie :) muszę koniecznie poczytać bo mi jakoś jesienny inspiracji brak :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Polinka gratulacje! Publikacja bardzo mi sie podoba! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  35. Już widziałam, super wydanie. Gratuluję:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Już przejrzałam, cudowne to wydanie, tyle pięknych aranżacji i inspiracji, jutro sobie zaplanowałam wykorzystać jeden przepis - ten z jabłkami, bo wygląda przeapetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ojej, jakie cudne fotografie...Brawo Paulinko, gratuluję z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poczytałam, pooglądałam i znowu się zachwyciłam :DDD Gratuluję :DDD

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie go oglądałam u Uli:)) Piękny ten twój domek:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję pięknej sesji ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć Paulinko ;) MOJE SERDECZNE GRATULACJE JESIENNEGO WYDANIA CZASOPISMA, OGROMNIE SIĘ CIESZĘ ŻE TWÓJ PROJEKT WRESZCIE RUSZYŁ ;) PIĘKNE ZDJĘCIA I ARANŻACJE CIESZĄ OCZY ;) MAM NADZIEJĘ ŻE KOLEJNY NUMER BĘDZIE RÓWNIE UDANY ;) pozdrawiam ciepło - ania

    OdpowiedzUsuń