wtorek, 25 kwietnia 2017

Przegląd prasy

Za oknem leje deszcz. To świetnie! Pomyślałam sobie i uśmiecham się szeroko.
Bo dlaczego mam się nie uśmiechać? Wszystko jest kwestią podejścia a dla mnie deszcz to zielony ogród.
Zielony to wg Pantonu kolor tej wiosny...zielony dla nas wszystkich zawsze jest kolorem wiosny i na zielone właśnie czekamy.
Ja tu gadu gadu a będzie o wnętrzach jak zawsze.
Wedle najnowszych trendów wnętrza wypełnione antykami, gobelinowymi poduchami, strojnymi zasłonami w tym sezonie są faux pas. Wnętrza w stylu skandynawskim, ze względu na swój chłód też już nie są na miejscu. Teraz poszukuje się ciepłych wnętrz skandynawskich:) Skoro dosłownie ciepłych to może przenieśmy do nich gobelinowe poduchy i stwórzmy wnętrze zgodne z aktualnymi trendami?



"Wnętrza urządzane w 2017 roku mają być przede wszystkim przyjazne dla domowników". Tu się muszę zgodzić, tylko rozszerzę ten trend na wszystkie sezony robiąc go ponadczasowym...:)
Czytając dalej: " Trend na ciemne wnętrza to odpowiedź na trudne czasy geopolityczne. Ze względu na niestabilną sytuację na świecie ludzie potrzebują wnętrz przytulnych, które pomogą im zapewnić atmosferę bezpiecznego schronienia. Stłumione, ciemne kolory idealnie nadają się do stworzenia takiego klimatu. Jest to trend stojący w opozycji do jasnych i otwartych wnętrz w stylu skandynawskim, które dominowały przez wiele sezonów."
Czytam dalej, że "hygge" już nie jest w modzie teraz przechodzimy na... "analogue workshop" czyli wszyscy szybko do garażu, podręcznik "Zrób to sam" do ręki i dbamy o tradycję rzemiosła w Polsce.

Kochani, zastanawiam się czasem, kto pisze te mądrościowe teksty? Czy temu komuś coś dolega?:)
Miałam ochotę poszukać, zainspirować się a stwierdzam jedynie, że droga, którą wybieram, własna, jest jedyną słuszną. I tak co jakiś czas powracają wzorce, przerabiamy szafki na stoliki,  wyciągamy narzuty z pawlacza, doszywamy kwiatki. Mam wrażenie, że wszystko już wymyślono.
Też tak macie? Czy jest jakiś "must have" tego roku?
Czekam na wasze opinie
Tymczasem
Polinka

Obróbka plastyczna metali na stronie http://gieciewalcowanie.pl/







7 komentarzy:

  1. Paulino, te mądrościowe teksty piszą kreatorzy wnętrz, bo muszą coś wymyślać i o czymś pisać, na co rzucą się Ci co chcą być zawsze, ale to zawsze "trendy" i ślęczą nad każdą nową gazetką o wnętrzach...
    Fakt, Ja też jestem zdania, że już wszystko wymyślono, bynajmniej jak przeglądam internet dochodzę do takich wniosków. Muszę powiedzieć, że ostatnio mało (praktycznie wcale)interesują mnie blogi wnętrzarskie. Lubię się pobawić u siebie (i owszem!) w dekorowanie stołu, domu na święta, ale nie tworzę trzy razy w tygodniu postów na temat jak to przestawiłam talerze w witrynie czy coś w ten deseń...
    Ze ktoś tam coś mi zasugeruje, że mam niemodne drewniane meble? Mało mnie to obchodzi.
    Albo taki tekst jeszcze do tego: - "...Ja bym to przetarła i przemalowała i jeszcze raz przetarła..." Powiem szczerze i pisałam już parę razy na blogu (i nie chcę tu teraz nikogo lubiącego przecierki obrazić) - czy Ja mam shabby chik w domu? Nie! To po co mi takie rady! Idę swoją drogą, mam meble jakie mam i takie mi się właśnie podobają... Zeby coś zmienić w domu nie kieruję się najnowszymi modami - musi mi się coś naprawdę spodobać...
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie naprodukowałam 5 poduch na drutach, by ocieplić wnętrze. Pozdrawiam :)
    Danuta
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Must have" to przytulnie, ciepło i miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie wiadomo o co chodzi? wiadomo,wiadomo...niech ludki nabijają kasę tym pożal się kreatorom od mód wszelakich.Interes wszak musi się kręcić.Wnętrze mojego domu jest i bedzie spójne z wnętrzem domowników.I nie musi być modne,jest moje,w moim stylu by Alicja company pozdrówka Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te najnowsze trendy, to poprostuj odkurzone stare z dodatkiem czegoś nietypowego i tadam! mamy hit. Tylko czy ja chcę...miałam i ciemne ściany i ciemne meble i to nie było to. Teraz chcę się nacieszyć tym co mam, poprzestawiać, poprzekładać a nie rewolucje przeprowadzać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to zdjęcie ma być dopełnieniem cytatu, to chyba czegoś nie rozumiem...
    Polinko, możesz mi pomóc zrozumieć znaczenie "bezpiecznego schronienia"?Czy to ma być bunkier?
    ;-)
    A pod wszystkimi dotychczasowymi komentarzami podpisuję się ręcami i nogamy. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie jest ilustracją stanu umysłu osoby piszącej o aktualnych trendach. Dokladnie tak skojarzył mi się bełkot tego materiału. Autorce bezpieczeństwo chyba właśnie kojarzy się z bunkrem:) Pozdrowienia

      Usuń