wtorek, 24 lutego 2015

Candy i miętusy

Kochani moi czytelnicy!
Wpadam na chwilkę, z dobrą nowiną, a jakże:)
Dziś będzie ogłoszeniowo i odkrywczo.
Otóż kochani moi. Na wszystkich blogach, od bardzo dawna mamy możliwość oglądania ceramiki firm Ib Laursen, Green Gate, Krasilnikoff. Każda z nas chociaż w jakimś stopniu chciałaby wejść w posiadanie takowych. Zazwyczaj główną przyczyną nieposiadania lub posiadania w okrojonej ilości jest cena...każdy z nas wie, że w naszym kraju zarabia się równo, wszędzie najniższą krajową i nie zawsze wiadomo na co przeznaczyć nasze bogactwo w pierwszej kolejności- rachunki czy jedzenie. Smutne, prawdziwe bardzo. A jakiś Green Gate? Wszyscy wiecie, rozumiecie...
Tym bardziej chcę wam zaprezentować moje odkrycie:)


Powyższe miętusy nabyłam w pewnym sklepie budowlanym:) Za grosze, bo 6 zł za talerzyk czy kubeczek to jest jak najbardziej cena na polskie realia. Zdobyły moje serce kolorem, jakością wykonania, rozmiarami...bo miseczka to miseczka i pewnie wiecie, o czym ja tu prawię:)
Seria nazywa się Ambition i co ciekawe, jest produkcji rumuńskiej:) Poszukałam w internecie i TU możecie je nabyć. Kremowe, miętowe, cafe latte, zielone, czerwone. Szczerze polecam!

Troszkę wiosny z mojej chaty?:) Bo wiecie, rozumiecie, Rumunia Rumunią ale ci, co czytają mnie od dawna wiedzą, że ja żoną Iba Laursena się samodzielnie nazwałam:)





Ja tu pitu pitu, miło się gawędzi a właściwie z nagrodą dla was wpadłam:)
W naszym Międzyblogowym Kąciku Czytelniczym zebrała się już niezła gromadka wielbicieli książek. Sprowokowało mnie to do działania i szerzenia radości w pięknym świecie internetu.
Otóż kochane dziewczyny!!
Ogłaszam CANDY ale... W tej zabawie mogą brać udział tylko osoby zapisane do Międzyblogowego Kącika Czytelniczego. Oczywiście jeśli już się zapisałyście to nie róbcie tego ponownie:) Ustaliłam taki warunek aby dać książki osobie, która faktycznie ma ochotę je przeczytać.
Candy potrwa do 8 marca, czyli dokładnie do naszego święta- wszystkich pięknych babek, którym się chce poświęcić chwilę na lekturę:)



Warunki udziału:
1. Zostaw komentarz pod postem TU czyli pod postem Kącika Czytelniczego
2. Zaobserwuj mojego bloga, jeśli jeszcze go nie obserwujesz
3. Zawieś baner w pasku bocznym swojego bloga, jeśli go nie prowadzisz to nie ma kłopotu:) Podlinkuj go koniecznie informacją o candy aby więcej osób mogło dołączyć.
4.Poczekaj do 8 marca na losowanie

Pamiętajcie- konkurs tylko dla ludzi należących do klubu a zapisać się można w każdej chwili. Zapisując się dobrowolnie deklarujesz chęć przeczytania 10 książek do końca roku a z wywiązania się z obietnicy odpowiadasz tylko przed sobą. To takie pięć minut tylko dla ciebie.
Z przyjemnością przywitamy cię w naszym gronie drogi Czytelniku.

Do wygrania pakiet trzech kobiecych kryminałów wydawnictwa Czarna Owca.
W serii Kobiece Kryminały znajdziecie:

Trzy wyjątkowe autorki, Polka, Szwedka i Hiszpanka. Trzy pozornie niezwiązane ze sobą historie, wszystkie łączy jedno, to kobiety prowadzą tu wyjątkowo skomplikowane i niebezpieczne śledztwa. Detektyw Julia Krawiec, Emma Sköld z wydziału kryminalnego i śledcza Amaia Salazar. Trzymające w napięciu mroczne kryminały: Uśpienie, Odpoczywaj w pokoju, Niewidzialny strażnik.
W skład pakietu wchodzą:
Uśpienie, Marta Zaborowska
Z podwarszawskiej kliniki psychiatrycznej ucieka groźny psychopata. Dwa dni później zostaje brutalnie zamordowana jedna z lekarek. Dochodzenie prowadzi bezkompromisowa detektyw Julia Krawiec, samotna matka z problemami. W miarę upływu czasu śledztwo zatacza coraz szersze kręgi. Julia musi przedrzeć się przez labirynt kłamstw i niechęć ludzi, żeby dotrzeć do prawdy.
Na jaw zaczynają wychodzić tajemnice skrywane latami przez pacjentów i pracowników kliniki. Tymczasem bez śladu znika córka Julii. Czy obie sprawy coś łączy? Julia zrobi wszystko, żeby ocalić własne dziecko...
Odpoczywaj w pokoju, Sofie Sarenbrandt
W damskiej umywalni spa Yasuragi Hasseludden obsługa znajduje nieprzytomną kobietę, która, jak się okazuje, jest znaną aktorką. Wkrótce potem, w pokoju 327, zostaje znaleziona para martwych staruszków. Oba incydenty wydają się być tylko nieszczęśliwymi wypadkami, ale kierownik hotelu Peter Berg i dyrektor generalny Nils Wedén mają złe przeczucia. Kiedy na terenie ośrodka – tym razem w gorących źródłach pod gołym niebem – umiera jeszcze jedna osoba, staje się jasne, że przypadkowe śmierci muszą być ze sobą powiązane.
Prowadząca śledztwo Emma Sköld z wydziału kryminalnego policji w Nacka szybko dochodzi do wniosku, że nie jest to kolejna rutynowa sprawa.
Niewidzialny strażnik, Dolores Redondo
W mrocznej dolinie rzeki Baztán zostaje znalezione nagie ciało nastoletniej dziewczyny. Policja szybko ustala związek pomiędzy jej śmiercią a mordem na innych młodych ofiarach. Śledztwo trafia w ręce detektyw śledczej Amaii Salazar. Aby je prowadzić, Amaia wraca do rodzinnego miasteczka, które kojarzy jej się raczej z koszmarami dzieciństwa, niż beztroską idyllą młodości. Jej zmagania ze sprawą brutalnych morderstw angażują ją także osobiście, a wstrząsające zbrodnie ujawniają symbolikę seksualną. Wzdłuż rzeki odnajdują się kolejne ciała, nie pozostawiając detektyw ani chwili wytchnienia. Przerażająca, nierozwikłana tajemnica z dzieciństwa powraca niczym koszmarny sen…

Cóż, nie pozostaje nic innego jak zaprosić wszystkich chętnych i podziękować serdecznie.
Tymczasem
Polinka

54 komentarze:

  1. O Matko Kochana, propagatorko Ty nasza, skąd pomysły czerpiesz i energię bierzesz, nie wiem i dociekać nie będę. Ale popieram.
    Rozumiem, że klubowiczki mają tylko na swoim blogu banerek podlinkować, bo zapisane komentarze już posiadają i Twoją osobę na pewno obserwują u siebie.
    Uściski i pozdrowienia przesyłam serdeczne.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, osoby z naszego klubu tylko wieszają baner:)
      Dziękuję za miłe słowa i ściskam serdecznie

      Usuń
  2. Miętowa kolekcja chwyciła mnie za serce i trzyma:))) Ty wiesz co tygryski lubią najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko faktycznie można coś wybrać w tym sklepie, trzeba na bierząco obserwować :) Jak to dobrze że takie dobre duszyczki jak ty dzielą się takimi wiadomościami :) Ścisaki kochana i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam właśnie nadzieję, że przyda się namiar na sklep

      Usuń
  4. U Ciebie jak zwykle pięknie, i dzięki za adres sklepu, rzeczywiście ceny baaaaaaaaaaadzo dobre. Mam łyżeczki do herbaty z tej firmy i jestem bardzo zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale energia bije z tego posta! aż się rozbudziłam
    Porcelanka super a na kryminalne fanty z przyjemnością sie zapisuję :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy, a czy te cudeńka dobrze się spisują w zmywarce, bo taką sobie zafundowałam na 54. urodziny:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Basiu, ale jest napisane, że się nadają :) Pozdrowienia

      Usuń
  7. cudowna ta ceramika....i przepiękne zdjęcia a można zapytać jaki to sklep budowlany?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep nazywa się Patio Color i chyba jest jakiś lokalny choć spory. Pozdrowienia

      Usuń
  8. Wspaniały zakup :) Powodzenia w CANDY życzę uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam gary Ambition. nawet nie wiedziałam, ze mają sklep z innymi akcesoriami. Do Twojego wystroju pasują te miętusy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te miętuski! Ja w Tesco nabyłam świetne miętowe kubki po 8 zł i także polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te miętuski! Na tej stronie znalazłam jeszcze kilka rzeczy, które z pewnością uszczuplą moją kieszeń ;)
    Banerek już u mnie podlinkowany, nigdy nie przejdę obojętnie obok kryminałów ;)
    Mnóstwo słonecznych pozdrowień zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne skorupki, wielkie dzięki za namiar na sklep, ceny naprawdę przystępne :)
    Zdjęcia cudne :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Staję w kolejce czytelniczej, dawno nie czytałam kryminałów. Dziękuję za adres, jestem właśnie na etapie poszukiwania pasteli do kuchni. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobra alternatywa dla IL :)) Śliczne miętuski!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i ja nie wytrzymałam i sprawiłam sobie takie miętusy. Ciekawe co mąż powie, jak kurier zapuka z kolejnymi garami do domu :-) I ja bardzo dziękuję Ci, że podzieliłaś się takimi nowinkami :-) Co ciekawe na prezent ślubny dostaliśmy komplet garnków do gotowania na kuchni indukcyjnej z tej firmy i mocno się zdziwiłam, że wszystkie popękały. Jakaś wersja limitowana była, bo w grafitowe kwiaty. No piękne, ale się rozpadły, szkoda. Pozdrawiam serdecznie. A można się zapisać jeszcze do waszego kącika czytelniczego? Bo ja to od urodzenia mol książkowy jestem:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma już miętowych kubasów:/ a śliczne są!!!
    super candy, mam nadzieję, że będę miała szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętowe skorupki piękne i lecę do sklepu podziwiać więcej :))
    Książki zapowiadają się interesująco :) Banerek wstawiany:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sklep odkryłaś :-) Miętowe miseczki talerze w sam raz na nadejście wiosny :) Candy boskie... jestem członkiem i liczę, że mi się poszczęści :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, cudowne te minty nowości... też mnie kuszą i cos czuje, ze lada dzień zrobie zakupy:):):)
    pozdrawiam Paulinko

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki!!! I to kryminały o mamusiu, oczywiście już wszystkie warunki spełnione i dołączam do zabawy :) Banerek na http://kolorowe-szydelkowe.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. och kuszą mnie te mietusy:)) dzięki za namiar:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też na tą kolekcję trafiłam niedawno i nie mogłam się powstrzymać od zakupów:) Oczywiście wybrałam również miętuskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miętusy niesamowicie piękne, szukam pasteli ale też w brudnym różu : może coś polecisz?
    Mam chrapkę na kryminały :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, widzę , że nie tylko ja mam słabość do "skorup" . Widziałam już gdzieś w internecie tę serię i się łamałam, ale widzę, że w domowych warunkach prezentuje się jeszcze lepiej. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ na cacka trafiłaś.... miętuski Twoje wspaniałe...,że też nie mam takiego sklepu w zasięgu ręki...
    A co do candy....z chęcią bym się zapisała ale Paulinko nie obraź się nie lubię takiej tematyki książki....jakoś kryminały mnie dołują.Nawet filmów nie oglądam kryminalnych i sensacyjnych.No taka dziwna jestem ...Ja to najchętniej czytam powieści,opowiadania takich autorek np.K.Siesicka,L.M.Montgomery,a przeważnie to tej drugiej.Może jeszcze się nadarzy okazja na candy z moją ulubioną tematyką :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię całkowicie, bo każdy czyta to, co lubi. Ja zazwyczaj też wolę powieści, babskie, o uczuciach, biograficzne ale dobrym kryminałem nie pogardzę czasem. Serdecznie cię pozdrawiam Aniu z Zielonego wzgórza

      Usuń
  26. Paulino, tryskasz energią i masz głowę pełną pomysłów - miło, że dałaś nam namiar na kubki - zaraz tam zajrzę - dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale znalezisko!!! Nie dość, że takiej urody to podejrzewam jeszcze, że ich jakość będzie lepsza od tych "jedynie słusznych" :-) Oczywiście zapisuję sie na candy, bo kobiece kryminały to coś, co dopiero musze odkryć :-) pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Madziu, cieszę się ogromnie i dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  29. No cóż nie czytam kryminałów, ale kobiece... to może jednak :) Może mnie wciągnie? Zapisuję się.
    Co do znaleziska, piekne i super, że się dzielisz. Ja jednak postanowiłam, że już żadnych kolejnych "skorup"... ale myślę, że sporo chętnych będzie. Mnie też kuszą te miętowe... ale postanowiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wpadłam z rewizytą a tu od razu informacja o konkursie :) Jako mol książkowy oczywiście biorę udział :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O! Ambition znam, bardzo popularna "ceramika" w moim mieście, sama mam kilka egzemplarzy:)
    Oczywiście, biorę udział w Candy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ piękna ceramika!!! Mam takie miseczki w pistacjowych kolorach, dostałam w prezencie, ale nie jestem pewna, czy to ta :)) niemniej jednak dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ceramike w sklepie obejrzałam, jednak Twoja jest jakaś fajniejsza, to pewnie ta aranżacja...no i szkoda, że nie czytam kryminałów;(

    OdpowiedzUsuń
  34. z chęcią się zapisuę - banerek zaraz powieszę, obserwuję od dawna, kącik czytelniczy w połowie zrealizowany... :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna ceramika(nie mówiąc o cenie :-)) no i piękne wiosenne fotki....

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki kochana za cynk, ceramika prześliczna tak samo jak cholernie drogi Ib Laursen , cena super aż nie dowierzam.Znam tą markę ale nie wiedziałam że robią takie śliczności, widzę też że zrobiłaś girlandę szydełkową, śliczna jest a ja mam do nich ogromną słabość, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ceramika cudna i girlanda kulek też.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak tu pięknie! Bardzo ładnie mieszkasz, ciepłe, sielskie wnętrza, a ten ogród - marzenie! Ja mieszkam na wsi dopiero półtora roku, mam ciągły remont i mój ogród wygląda jak pobojowisko ale zimowe miesiące poświęciłam na "zaprojektowanie" moich wymarzonych 15 arów i już miałam okazję powalczyć ze szpadlem, dziś jednak tak się ochłodziło, że dalsze prace muszę na chwile odłożyć. Co do ceramiki to mam komplet z Dajara, jedyna firma która robi klasyczne wzory w przystępnej cenie, można ją normalnie myć w zmywarce a jak talerzyk się stłucze to idziesz do Reala i kupujesz jedną sztukę zamiast nowego kompletu. Fajnie, że wspomniałaś o nich w poście, sądzę że niewiele osób wie o tej firmie. Z przyjemnością dopisuję się do "zaprzyjaźnionych"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. A! i zapraszam na moje pierwsze candy, myślę że nagroda pasowała by Twoich wnętrz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miętusy cudne :) staję w kolejce po kryminały :) może mi się poszczęści :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ceramika sliczna co to za budowlany sklep ??
    na Candy jako książkoholiczka się zapisuję bez dwóch zdań
    mo małao co bym przegapiła ;p
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudna miętowa ceramika :-) Piękne zdjęcia :-)
    Ustawiam się grzecznie w kolejce po te wspaniałe książki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również zgłaszam chęć udziału w CANDY :) Uwielbiam kryminały a tych jeszcze nie czytałam. Wprawdzie kolejka już długa ale skoro żeby wygrać trzeba grać - to staję na końcu ogonka i z niecierpliwością czekam na losowanie :) Banerek jest już na moim blogu.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja niedawno odkryłam te kubki i miseczki w sklepach "Społem". Ale nie mieli pełnej palety kolorów. Mam właśnie taki pastelowy i taki kubek w kolorze latte :) Są super!

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam już te kubki i sama się zastanawiałam nad kupnem... no niestety , następnym razem :)

    Wezmę udział w zabawię :) już obserwuję i wieszam baner na swojej stronie: http://kamira90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne te skorupy znalazłaś no i cena normalna (to tak można za 6 zł...?!)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ach te miętuski.Uwielbiam.W wolnej chwili bardzo serdecznie zapraszam na http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/ pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń