środa, 3 stycznia 2018

Karnawału czas

Witajcie w Nowym Roku:) Jak leci?
Jestem w dobrym humorze, wypoczęta, z nadzieją patrzę w przyszłość.
W głowie jak zawsze masa planów, które, mam nadzieję, zrealizuję niebawem.
Z każdym rokiem jestem starsza, choć w zasadzie tego nie odczuwam. Dzieci, tak, te ok, starzeją się niewątpliwie. Panna w tym roku skończy 15 lat, Młody jesienią 11. Czy to nie straszne?:)
Natomiast czy ja tak naprawdę, poza efektem wizualnym, jestem starsza? Chyba nie:) W głowie jak zawsze masa marzeń, spontaniczność, chęć do ryzyka i dzikich wyjazdów. Ot,co :)






Mam wrażenie, że dojrzewam razem z dziećmi, z ich zainteresowaniami
i światopoglądem. Niewątpliwie zmieniają moje spojrzenie na rzeczywistość. Żyją w świecie Youtube, Twittera, Messengera i Snapchat'a. Top ten najlepszych gier na 2017 rok to bajka mojego syna:)

Byłam z dziećmi w Warszawie, przypadkiem spotkały znaną youtuberkę na ulicy:) Wiecie, jakie to ważne? Bo to Angelika M. , bardzo ważna postać mamo:)

Czy taka strona apynews.pl Skarbnica wiedzy na temat ludzi internetu, informacje o tym, co aktualnie dzieje się w polskim YouTube. To jest temat dzisiejszej młodzieży:)

A muzyka? O matko! Oboje znają teksty większości topowych utworów i
w zasadzie nie ważne, czy po polsku czy angielsku. Wychwytują po pierwszych dźwiękach, żyją tym. Świat pędzi nieustająco i zastanawiam się, czy kiedyś nadążę?
Siadam czasem, patrzę na wschodzącyh młodych ludzi, ich świat
i zainteresowania i wiecie co? Spokój mnie ogarnia. Najzwyklejszy w świecie spokój wzrostu młodego pokolenia, naszych następców i wielkiej nadziei. Ciii...nie wolno niczego burzyć...
Serdeczności w Nowym Roku
Polinka

5 komentarzy:

  1. Moje dzieci to 19 i 22 lata; studiują, mają wiele zainteresowań.
    Jak ten szybko zleciał. Ciekawe, jak sobie ułożą życie.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że dzieci nam się starzeją, a my coraz młodsze duchem i tak trzymać przez cały nowy rok Ci życzę. Zdrowia, bo tego nigdy za wiele i realizacji marzeń, ktore buszują w Twojej głowie, Polinko.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest samopoczucie a nie metryka. Wspaniałego roku życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to wszystko znam...? Mam dwudziestoletnią córkę i szesnastoletniego syna, a ja wiecznie młoda:) Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi to masz wesolo. Przyjemności w Nowym Roku i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń