wtorek, 4 listopada 2014

Candy

Kochani...
Dzięki Wam i Waszej obecności, nieustającemu komentowaniu i motywowaniu do działania ten blog istnieje. Dziś ma już przeszło 115 tyś wyświetleń z czego jestem bardzo dumna.
To wszystko dzięki Wam, moi drodzy czytelnicy.
Z tej okazji ogłaszam candy. W podziękowaniu za wasz trud i poświęcenie.

Zasady jak zawsze:

 - zostawcie komentarz pod tym postem do 5 grudnia do północy zgłaszając chęć udziału w losowaniu
 - dodajcie mój blog do obserwowanych chyba, że już obserwujecie (publicznie) - dziękuję!
 - zamieście podlinkowany baner na swoim blogu
 - osoby nie posiadające bloga zostawiają adres mailowy w komentarzu.



Tyle:)





A prezenty wyszły takie:
1. Wieszaczek z zimowymi dziewczynami na umilenie świąt 100% hand made moje


2. Obrazek z motywem wiktoriańskiego domu haftowany hardangerem, 100% hand made moje.
Dodam, że na obrazku nie ma żadnych plam- odbiło się drzewo:)


3. Duży, metalowy kosz na świąteczne owoce.


Całość prezentuje się mniej więcej tak:



Jeśli macie ochotę na takie cukieraski- ZAPRASZAM. Będzie mi bardzo miło przesłać komuś prezent świąteczny.
Banerek do pobrania:




Losowanie odbędzie się 6 grudnia z okazji imienin Mikołaja:)

Tymczasem
Polinka

108 komentarzy:

  1. Oj - mam wielką ochotę - może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, ustawiam się w pewnie bardzo długiej kolejce po takie śliczności
    banerek ty http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie, chętnie stane w kolejce po te piękne świąteczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że z przyjemnością się tu ustawię by przygarnąć cukierasy:))) adres wiadomo - podam do Rodziców:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) piszę się kochana :)) Banerek leci do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! chętnie wezmę udział w zabawie! zwłaszcza, że 2/3 nagród przygotowałaś sama! szacun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten koszyk na owoce skusił :) też staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o, i ja zapisuję się z nadzieją na wygraną:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po te cuda, bardzo miły prezent na święta.
    umartyniuk1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, cudowne prezenty, zgłaszam się z ogromną chęcią!!!

    banerek w mojej zakładce: Candy, rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach! Cudne słodkości :-) Ustawiam się oczywiście i już wklejam banerek do siebie :-)))
    Blog Twój piękny jest i życiowy jest, więc nie ma się co dziwić, że wyświetleń dużo :-)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tu nie mieć ochoty na takie dary.....!!!! Oczywiście że cichutko przycupnę....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne retro prezenty rozdajesz. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ho ho ho jakie cukierasy, staję w szranki losowania. Obiecuję Mikołaju, że już będę grzeczna, naprawdę będę się starać. Wierzysz mi?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś kobietą o wielkim sercu, takie prezenty piękna dla nas uszykowałaś :) Staję w kolejce po cudeńka i życzę weny twórcze i możliwości realizowania pomysłów. Ślę słonko co zagląda mi w okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześwietne nagrody! Zgłaszam się z przyjemnością! Banerek podlinkowany na www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Paulinko!!!! oczywiście, że skuszę się na te cudowne prezenty:-) stoję w kolejce:-) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog to piękne miejsce, do którego lubię zaglądać:) Prezenty piękne! Szczególnie metalowy kosz uroczy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczności.... I ja oczywiście ustawiam się w kolejce....
    buziaczki Paulinko

    OdpowiedzUsuń
  20. będę tu wpadać, choćby nie wiem co... gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje tylu wspaniałych goðci - pozdrawiam serdecznie Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja:)
    Obserwuję jako:Sabi S.
    Baner: tak http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Z chęcią się zapiszę na Twoje candy. Obserwatorką jestem od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  24. O, jakie to wszystko piękne!
    Próbuję i ja :-)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest candy? Przecież to cała masa prezentów. Jestem zauroczona i z wielką chęcią staje w kolejce. Prawdziwe cudeńka przygotowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. nie może mnie zabraknąć :-))) obserwuję i ustawiam się w kolejce, tym bardziej,że cukierasy smakowite:-))) przy okazji zapraszam do siebie na zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tylu odwiedzin! uwierz mi kochana, że jest to tylko Twoja zasługa:) Oczywiście do candy zgłaszam się, ale spójrzmy prawdzie w oczy....jakie mam szanse wygrać u Ciebie po raz drugi? Ostatnio córcia miała szczęśliwą rączkę:) Jednakże już wklejam Twój banerek u siebie, niech jak najwięcej osób dowie się o Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj:)
    Z wielką przyjemnością dopisuję się po takie cudowności:)
    Jestem pierwszy raz tutaj u Ciebie, a po zdjęciach jakie masz na pasku bocznym po prostu już wiem, że zostanę na dłużej:) Klimat fantastyczny, ciepły, spokojny...mmm...bardzo przytulny:) ..i te zwierzaki!!!:)
    Wszystkiego Dobrego kochana, niechaj się spełniają wszystkie Twoje marzenia!!!:)
    Serdecznie pozdrawiam:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Paulinko:)
    Takie cuda i to w takiej ilości....Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce....Cuda wyczarowałaś..:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oczywiście w kolejce staję
    cudne cukierasy przygotowałaś :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie stanę w kolejce po te piękne prezenty! :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowności, nie mogę nie wziąć udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po takie piękności to i ja ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusisz kobieto, kusisz... Wszystko mnie się podoba, więc staję - o tutaj - grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że mam ochotę :))))))))))))) piękne prezenty :)))))
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Postanowiłam pomóc Mikołajowi i z miłą chęcią dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja ustawiam się w kolejkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam sie i ja:) Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. same cudeńka :)
    zapisuję się z przyjemnościa :)
    podarwiam

    OdpowiedzUsuń
  40. zdecydowanie jestem chętna na te cukiery :D
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne candy, ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy
    http://dobrywiatr.blogspot.com/2014/11/andrzejkowe-candy-dobry-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  42. No jak kochana można nie stanąć w tej kolejce? Po prostu muszę.:) Takie cudeńka...:)
    Zwłaszcza haft mnie zachwyca, bo ja całkiem nie mam do tego cierpliwości niestety. Ale i reszta bardzo w moim guście.:) Staję więc grzecznie. Banerek na blogu.:)
    No i buziaki i podziękowania za ten serdeczny wpis ostatni. Strasznie mi miło.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też zapisuje się na takie cudności,
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. zapisuję się, może mnie szczęście spotka, zostałam obserwatorem i zamierzam zostać na dłużej, a banerek jest już u mnie http://wiolinowo.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne rzeczy:) Z przyjemnością biorę udział Obserwuje jako Megi
    banner: http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piecyki staja cichutko w kolejce. pozdrawiam Piecuchowo

    OdpowiedzUsuń
  47. Paulinko, gratuluję i czekam na Twój blogowy ciąg dalszy. Podziwiam Twoją kreatywność i pomysłowość.

    Buziaki!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam i ustawiam się w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję wspaniałej liczby wyświetleń i życzę Ci dalszych sukcesów!
    Cukieraski są boskie i chętnie stanę się ich właścicielką :-)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam na candy u mnie z okazji 4 urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. o mały włos bym przegapiła zabawę u Ciebie! zapisałam z zakładkach i zapomniałam o nim, ale juz się poprawiam, zawieszam baner i czekam na wyniki losowania:)
    pozdrawiam Cie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniałe prace! Chętnie je przygarnę. A jeśli i Ty chciałabyś coś zgarnąć - zapraszam na swoje candy na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  52. Aj cudne prezenty! :) Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Polinko.. i ja po te cuda ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam Paula777@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Moc gratulacji!
    Z radością biorę udział w Candy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się i ja. Idealny domek dla małego domku:)
    Banerek zamieściłam u mnie na blogu
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  57. Pokaż mi takiego Paulinko, co by nie chciał Twoich prezentów!!!!!!!
    Bo ja bardzo chcę:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  58. No coś takiego..... Candy!
    Zgłaszam się i Ja..... A co tam....... Może akurat się uda... ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne prezenciki, chętnie się zgłaszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  60. Cieszę się, że do Ciebie trafiłam a Ty do mnie:) Prezenty wyjątkowe. Myślę, że i ja postaram się powalczyć o nie.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję !
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj Kochana, no jakżebym mogła opuścić taką zabawę i właśnie u Ciebie:) ostatnimi czasy trochę nie doganiam Was i stale jestem w tyle, ale może przyjdzie taki czas, że usiądę i w spokoju poczytam:) ha ha ha ...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  63. piękne upominki przygotowałaś :) chętnie stanę się ich posiadaczką :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne prezenty, chętnie przyozdobię nimi dom na święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. zapisuje się i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Wiesz, widziałam już serwetki w ramkach ale Twój pomysł na domek jest po prostu inny i nietypowy. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  67. WOW!!! Staję w kolejce i kto wie, może mi się poszczęści?:) Piękne prezenty!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. fantastyczne prezenty, biorę udział :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuje za zaproszenie,jak tu sie nie zapisać skoro kusisz takimi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  70. No to po kolei :)) ;
    1 Może tym razem mi się uda zdobyć te śliczności :))
    2 Już od dłuższego czasu mam cię na oku :)) czyli na bocznym pasku :))
    3 A teraz lecę wkleić banerek :))

    Właśnie 3 słowie trzy razy oglądałam polską chatkę wśród zieleni :)) to wreszcie pasuje mi nazwa w banerku :D.

    OdpowiedzUsuń
  71. Ustawiam się w tej dłuuugiej kolejce po te piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. no to ja ją jeszcze powiększę :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) staję w tym długim ogonku po te cudne frykasy ... przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuje bardzo za zaproszenie. Oczywiście, że staje w kolejce z cichutką nadzieją na cukierasy. Już uzupełniam ....:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, ale tu pięknie. Z przyjemnością zostanę i także ustawię się w tej dłuuuuugaśnej kolejce, ale co tam spróbować można. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja stanę w kolejce, ale muszę, bo się uduszę... ten wieszaczek wygląda strasznie! Jest piękny, ale ja mam chyba skrzywioną psychikę, bo widzę te urocze dziewczynki za kratkami. Albo muszę czytać mniej kryminałów, albo udać się do specjalisty. Nie mniej jednak ten dom jest niesamowity. Ma w sobie coś magnetyzującego, więc staję. A jeśli to mnie się uda wygrać to z chęcią podzielę się z kimś nagrodą. Znaczy... wieszaczkiem. Ale nie dzieli się skóry na niedźwiedziu, więc nie gadam (piszę?) już.
    zostawiam maila: m.czapiewska@onet.pl,
    bo nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluje takiego pięknego wyniku :D i ja z radością staję w długim rządku po te fantastyczne cukiereczki :D
    Pozdrawiam ciepło... Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Takie wspaniałości? Oczywiście, że się zapisuję :) Może szczęście dopisze :) oby! oby! :)
    Banerek umieszczam na www.decustyle.blogspot.com
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Hej! dziękuje za zaproszenie i z przyjemnością ustawię sie w tej długaśnej kolejce:) szczególnie że przede mną Justynka:))
    banerek na http://reanja1.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudne prezenty, trafiłam tu z rewizytą i chętnie się zapisuję. Również szykuję candy, być może już w poniedziałek 3.12 ruszy, więc zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Dziękuję za wizytę, dołączam do grupy i konkursu!
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Cudownie u Ciebie, zazdroszczę mieszkania na wsi, może kiedyś i ja tam zagoszczę:-) Z chęcią biorę udział w Twoim Candy, dziękuje za udział u moim, może zostanę szczęśliwą posiadaczką takich piękności jakie przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  83. Pięknie u Ciebie, chętnie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo piękne cukierasy do zgarnięcia więc i ja się ustawiam :)
    Baner tu http://luna-decodesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Podoba mi się klimat, jaki panuje w Pani domu-dzieci, zwierzęta, miłość.Prezenty cudne-również się zapisuję i pozdrawiam. Asia M.
    gabi001@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. biorę udział
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. biorę udział
    obs. Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Dzisiaj spełniłam wszystkie warunki tym samym zgłaszając chęć udziału w zabawie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  89. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, za przemiły komentarz i za zaproszenie do Candy:) Oczywiście, że zapisuję się do kolejki po te caceńka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  90. Hej, bardzo fajny blog, cieszę się że nie tylko ja jestem taka świrnięta na punkcie zwierząt i widzę tutaj bratnią duszę która łączy rękodzieło z pupilkami :) Pewnie że biorę udział! http://decupug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale śliczne, zgłaszam się :)
    damiansowa@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam, dziękuję za zaproszenie. Prezenty cudne więc muszę zgłosić się do zabawy. Pozdrawiam ;)
    banerek wklejony: http://materialowestworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Wspaniałości! Ustawiam się w kolejce i liczę na to, że Mikołaj do mnie przyjdzie :) Dzięki za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  94. Jestem u Ciebie pierwszy raz i takie cudeńka zastałam.Ustawiam się grzecznie w kolejce i życzę wszystkim powodzenia.Pozwól,że się rozgoszczę u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziękuję za wizytę na moim blogu i zaproszenie do zabawy :) Z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również dziękuję za zaproszenie, może mi szczęście dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  97. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cudeńka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Chętnie staję w tej długiej kolejce
    Zapraszam również na moje candy
    http://kreatywnamama85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapisuję się i z niecierpliwością czekam losowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  100. Biorę udział, miło mi bardzo że mnie zaprosiłaś i ja Ciebie zapraszam do siebie na candy również trwa do 5 grudnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Same wspaniałości :)
    zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Choć nie mam bloga, to chętnie się zgłoszę do konkursu.
    Mój email: Eschelein@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. witaj :)
    ale kolejka stanę cichutko na końcu ogonka:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Przepięknie wyszło :) Rozmarzyłam się :)
    Zostaję obserwatorem i będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  106. Witaj,jak mozna to i ja z radoscia sie zapisze na te slodkosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń