niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki candy mgłą zasnute


Kochani moi!
Witam was dzisiaj w magicznym dniu. Od samego rana moją okolicę spowija gęsta mgła. Jest po prostu pięknie, choć w duszy się cieszę, że donikąd nie jadę. Bo oglądać mgłę na spacerze czy z okna to co innego jak przemierzać kraj samochodem.
Wiecie, bardzo się śpieszę:) Weekend zrobiłam sobie wolny od internetu a obiecałam wczoraj losowanie. I teraz wylosować, do czego Młody za chwilę, na żywca posłuży bo za kilkadziesiąt minut... Cisza nad rozlewiskiem! Doczekaliśmy się w końcu emisji! To jeden z bardziej relaksujących mnie filmów. Jak wiadomo, ma zwolenników
i przeciwników:) We mnie ma fana absolutnego. Bo Rozlewisko jest dobre na każde smutaski a jak Konrad kupuje Małgosi quadowisko czy postanawia do niej wrócić...ech! Wspólnie z Ukochanym wyjemy jak małolaty:)... I uczymy się magicznego stosunku do siebie:)


A więc....
Maszyna losująca w postaci Młodego wybrała...

                                      Stokrotkę!
Przerolował wszystkie komentarze i zdecydowanie coś wybrał...nie pamięta kogo...tam taki obrazek był...stokrotka:) Tak więc zwyciężczynią świątecznego candy została:


Serdecznie gratuluję i proszę o adres do wysyłki.

Jeszcze kilka kadrów z dzisiejszego dnia. Też mieliście tak kosmiczną mgłę?




A teraz...Cisza...
Tymczasem, dziękuję za udział w Candy. Ilość chętnych przerosła moje oczekiwania.
Polinka
 

34 komentarze:

  1. ..i znowu nie Ja!
    Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje:) Oj mgliście u Ciebie....pozdrawiam ze Szczerego Pola.Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściary :) u mnie też dzień spowity mgłą :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięuję za zabawę, u mnie tez mgła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. :))))) co za radosna niespodzianka na zakończenie niedzielnego dnia!!! :)))))
    Dziękuję Żywej Maszynie Losującej:) za wybór i Tobie Polinko za zorganizowanie candy:)
    Ale fajne uczucie zostać szczęściarą w losowaniu:))))))) Dziękuję:)
    Zatem z uśmiechem na ustach dzisiaj zasnę.....śląc Dobro każdemu z Was - całej Polinkowej Rodzince łącznie ze zwierzakami jak i również każdemu, kto brał udział w candy:)
    Serdeczności!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściara, ale gratuluję z całego serca:)
    a mgła? piękny obraz jak nikt nigdzie się nie rusza...:)
    Rozlewisko pochłaniam za każdym razem, uwielbiam ten klimat...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę i gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    U mnie mgły nie było, ale za to zrobiło się jeszcze zimniej.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Polinko:)Zwyciężczyni gratuluję...szczęściara.... :)Fotki z mgłą ..wow ...magiczne,przerażające....tajemnicze...Najbardziej wzdrygnęła mną fotka z ciemną postacią w tle ,aż mnie dreszcz przeszedł...i chodniczek fajne zawijasy ma i te latarnie tak fikuśnie wygięte....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za zabawę i gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla Stokrotki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. " Stokrotce" gratuluję!!!
    Jestem wielką fanką " Rozlewiska". Te cudne obrazy i ta sielskość pozwalają mi na kilkadziesiąt minut zapomnieć o wszystkich troskach.
    Kiedy leci ten film, nie ma mnie dla nikogo, jest tylko dobra herbatka, a ja siedze jak urzeczona, choc w życiu bywam realistką.Teraz będe podczas filmu myśleć o tobie Paulinko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyni... dla organizatorki wielkie dzięki za zabawę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję
    P.S. zdjęcie Babula z prasą jest The Best:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Polinko Kochana..

    Ja mam do nadrobienia Ciszę, bo wróciłam wczoraj późno z uczelni i zanim się ogarnęłam to się zaczęło.. Obejrzę dziś. Podobnie jak Ty jestem Fanką straszną :-) U nas nie było (na szczęście!) mgły, i dobrze... bo pokonanie 60 km z jej obecnością nie byłoby proste zapewne.. A to co u Was słychać?

    P.s gratulacje dla Stokrotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paulinko dziękuję za miłą zabawę i gratuluję szczęścia Losowankom :-)
    U mnie też tak mglisto już 3 dzień.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję:)
    Mgła u mnie też była przez kilka dni, na szczęście dzisiaj opadła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i dziekuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ! :) I dziękuję za zabawę ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i dziękuję za zabawę. :) U mnie mgły nie było.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez bardzo lubię rozlewisko i oglądałam wczoraj:) Cudnie tam mają:)
    Gratulacje i dziekuję za zabawę!
    ściskam Paulinko

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń