środa, 3 kwietnia 2013

Wyprzedaż garażowa!

Witajcie
" Mojeaniutkowo" dzis zrobiła wyprzedaż. Nie zdążyłam niestety ale zainspirowało mnie to do zorganizowania własnego grzebalca.
Kiedyś bardzo dużo, maniakalnie wręcz haftowałam. Narobiło się różności w domu że hej!
Teraz z racji remontu oraz zmiany wystroju nie są już mi potrzebne.
Chcę zaproponować je Wam, moje drogie czytelniczki i czytelnicy jeśli tacy są:)
Może komuś z was się spodobają i będą mogły błyszczeć w waszym domu?
Proponuję zasady:
1. Każdy obrazek ma swój numer, rozmiar i cenę
2.Do każdego zakupu doliczam koszt przesyłki zryczałtowany, powiedzmy 8 zł
3. Jeśli zainteresuje cię konkretna pozycja od razu napisz to w komentarzu a otrzymasz prawo pierwszeństwa:)
4. Nie wysyłajcie rezerwacji mailem, wszystko tylko w komentarzach

Dobrej zabawy! Będzie mi bardzo miło, jeśli moje prace znajdą się w waszych domach. Wszystkie obrazki haftowałam ręcznie i osobiście:)

Numero uno czyli 1:)

Haft Hardanger rodem z Norwegii. Oprawione, gotowe do zawieszenia. Rozmiar  z ramą 22x22.
Cena 10 zł plus przesyłka.

Numer dwa czyli 2:)

Inspirowany amerykańską kulturą obraz Jeremiego Junkciona. Kiedyś uwielbiałam ten styl. Ziołowy aniołek. Rozmiar z ramą 29x18. Rama drewniana.
Cena 10 zł plus przesyłka.

Numer tri czyli 3:)

Też po amerykańsku. Z polskim napisem- "szycie ze skrawków to praca..i tu naklejone serce".
Rozmiar z ramą 25x35.
Cena 20 zł plus przesyłka

Four czyli 4

Lala do dziewuszkowego pokoju. Moja córa już nie chce. Rozmiar 18x25.
Cena 10 zł plus przesyłka.

Pięć czyli 5:)

Rybeczka z kolekcji Lanarte. Lubię ją bardzo...ale takie życie:) Rozmiar 20x26 z ramą.
Cena 15 zł plus przesyłka.

Seść czyli 6

Czytająca również Lanarte. Z ramką 26x34. Bardzo drobny haft, masa roboty. Cena 30 zl plus przesyłka.

I ostatni czyli 7

Margerytka firmy DMC oprawiona w srebro:) Rozmiar 25x35 Cena 20 zł plus przesyłka.

 Kupujecie dokładnie to, co na zdjęciu. Jeśli jest ram to będzie:)
Każdy obrazek mogę zamienić na coś innego. Nie mam scrapbookingowego notesika na przykład:)
Jeśli macie ochotę na coś z powyższych to czekam na rezerwacje a potem maila.
Ufff, kciuki trzymam i ściskam mocno:)


Ps. Zdjęcia po najechaniu na nie się powiększą





8 komentarzy:

  1. Hej Kochana, bardzo podoba mi się nr 2, chętnie wymienię się za latarenkę:)

    Daj znać:))
    buziaki zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc Paulinko, tak, rozeszlo sie juz wszystko z mojej wymianki.
    Ale moze wynajde cos jeszcze na druga za jakis czas.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie co do nr.7 Margarytka bardzo mi sie podoba,chetnie kupie lub wymienie na cos,co Ci sie spodoba (zapraszam do mojego sklepiku www.etsy.com/shop/AlinasArt?ref=si_shop, )pytanie: czy mozna zakupic bez ramki ? i czy wysylasz za granice...mieszkam w Stanach.
    moj e-mail: alexisgobelin@yahoo.com
    Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alinko
      Mogę wysłać bez ramy i mogę do stanów. Zawsze to jakaś przygoda:)
      Niniejszym rezerwuję dla Ciebie numer 7

      Usuń
  4. Bardzo ładne obrazki! Sama haftuję, więc się nie skuszę. A jeśli masz ochotę na cukiereczka w formie książki to zapraszam do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń