środa, 6 września 2017

Trochę zabawy

U mnie na wsi już po żniwach:) W okolicy odbyło się sporo imprez dożynkowych dających radość i zabawę głównie dzieciom. Moje zawsze chętnie korzystają ze wszelkiego typu zjeżdżalni i dmuchanych zabawek:)
Stare konie a szaleją jak mali.
Przyznam, że sama na niektóre z nich patrzę z sympatią.:)
Na przykład bubble ball game



Taki socker to raczej zabawa dla "dużych". Wspaniale relaksująca i odchudzająca, śmiać się chce już od samego oglądania. Pojawiają się te kuleczki coraz częściej u nas:)
Typową zabawką z imprezy dożynkowej są raczej dmuchane zjeżdżalnie o nazwie  inflatable combo rentals
Można je spotkać w wielu miejscach i korzystają z nich zarówno młodsi jak i starsi. W wersji ekstremalnej, na przykład przy imprezach integracyjnych osobiście widziałam jak spore byczki zjeżdżały ze zjeżdżalni polanej wodą.:)


W wielu miejscach znajdziemy również specjalne maty do ćwiczeń  inflatable track for sale
To absolutnie praktyczna zabawka, rozwojowa i bardzo chciałabym, aby masowo wprowadzili je do szkół.
Amortyzują, zapewniają bezpieczeństwo i dają wiele radości.



Poszaleliśmy w lekkim deszczu, odpoczęliśmy i było miło:)
Byle do weekendu
Pozdrowienia
Polinka


2 komentarze:

  1. Zabawy dożynkowe i imprezy zawsze fajne. Powiem szczerze, że nieźle się ubawiłam oglądając filmik o Bubble soccer. Hahaha, jeszcze teraz chce się mi śmiać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nie sądziłam, że dożynkom towarZyszyc mogą tez takie atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń